Receptionist

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
2023-09-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist" (publicerad 2023-12-05) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-09-26

Om tjänsten
I rollen som Receptionist kommer du att ha ett övergripande ansvar i att säkerställa att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att vara det första ansiktet utåt för företaget och välkomna besökare, hantera telefonsamtal, e-post och posthantering såsom in- och utgående post, paketleverenser och bud mm. Vidare kommer du även att ha administrativa arbetsuppgifter.

Den ideala kandidaten för denna roll har utmärkta kommunikationsfärdigheter, är professionell, artig och välorganiserad samt har organisatoriska färdigheter och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt.
Du bör ha erfarenhet av service och administrativt arbete och vara bekväm med att använda tekniska verktyg och program för att underlätta ditt arbete.

I din roll som Receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

* Övergripande ansvar för kontor och allmänna ytor
* Välkomna besökare samt ansvara för telefoni / växel
* Hjälpa till att hålla saker och ting i ordning och skapa en produktiv och effektiv arbetsmiljö.

Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag med start omgående. Det är en heltidstjänst med förlagda arbetstider mellan kl. 8-17 och med placering i Malmö.

Om dig
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och har ett brinnande intresse för service och administration. I ditt arbete är du mycket noggrann och strukturerad samt har en god problemlösningsförmåga. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har goda kunskaper inom MS Office 365. Vi ser gärna att du besitter goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskap i ett andra språk är en fördel men inte ett krav.

Vidare ser vi att du är en glad, positiv och prestigelös person som är van vid att ha många bollar i luften. Som person är du självgående och initiativtagande med ett kreativt sinne som du applicerar i ditt arbete. Du har en god samarbetsförmåga och är mån om dina kollegor och övriga samarbetspartners.

Viktigt för tjänsten:

* Kommunicera tydligt, lyssna aktivt och uppmärksamma detaljer.
* Organisera, prioritera och planera arbete samt hantera flera uppgifter och projekt samtidigt.
* Erfarenhet av att hantera kalendrar, schemaläggning och koordinering av möten.
* Förmåga att ta egna initiativ och ansvar för uppgifter och ansvarsområden, ta beslut samt arbeta självständigt med minimal övervakning.
* Upprätthålla hög nivå av integritet, konfidentialitet och professionalism samt hantera känslig information.
* Anpassa sig till snabba ändringar och hantera stressiga situationer med en positiv inställning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Receptionist, Office Coordinator, administration, MS Office 365, Malmö, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43223".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
8142958

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: