Receptionist

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-10-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist" (publicerad 2016-10-13) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-04

Om tjänsten
Sökord: reception, telefonist, service, internservice, kontor, administration, kundservice

Drivs du av det personliga mötet och trivs i rollen att vara ansiktet utåt på ett företag? Har du tidigare erfarenhet av service och vet vad ett professionellt bemötande innebär? Då har vi en tjänst för dig! Vi söker just nu receptionister för kommande uppdrag på heltid med placering i Stockholm. Uppdragen är för både uthyrning och rekrytering.

Vi har en stor bredd av kundföretag i olika storlekar, branscher och de är både internationella, nationella, medlems- och välgörenhetsorganisationer. Våra kunder arbetar inom bland annat spelutveckling, bilbranschen, försäkringsbranschen, IT samt management konsultbranschen.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist ingår varierande arbetsuppgifter inom service, kontor och administration. Specifika arbetsuppgifter beror på uppdragets karaktär och vem kunden är. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Sköta inköp av kontorsmaterial, mat och fika
• Göra ärenden, planera interna konferenser och event
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa

Kvalifikationer
För att passa i rollen som receptionist ser vi att du trivs med att hjälpa människor och strävar efter att ge förstklassig service. Som person är du utåtriktad, professionell och sprider positiv energi runt omkring dig. Du har även lätt för att sätta dig in i nya situationer och har en problemlösarförmåga.

De kvalifikationer vi söker för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av service, gärna från butik, kundtjänst eller kontor
• Goda kunskaper inom Office-paketet
• Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande är även om du har erfarenhet av administration och har arbetat i olika system

Övrig information
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Med ett brett nätverk och stort engagemang kan vi erbjuda intressanta och spännande tjänster inom områden som service, administration, ekonomi och HR.

Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!

Urval och intervjuer kommer att ske löpande för att matcha mot befintliga och kommande uppdrag. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund, 08 - 663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2462
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund clara.backlund@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3085524

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: