Receptionist

Arena Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
2011-12-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist" (publicerad 2014-07-28) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2011-12-30

Om företaget
För kunds räkning söker vi dig som har tidigare receptionsvana och vill arbeta som receptionist. Du är även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet.

Dina arbetsuppgifter
Uppgifterna kommer huvudsakligen bestå av klassiskt receptionsarbete där du besvarar inkommande samtal och kopplar dem till rätt person. Du tar även emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. En viktig del av arbetet innebär att vara ansvarig för posthanteringen och sköta kontakten med olika leverantörer. Administration är också en central och betydelsefull del av arbetet, då du kommer att arbeta med att dataregistrering, nyckel- och korthantering, kassaadministration, enklare fakturering samt beställningar och inköp av kontorsmaterial. Vid konferenser och event kommer du har en nyckelroll vid planering, bokning och genomförande. Du kommer även regelbundet att vara ansvarig för att ordna kaffe och fika, liksom att se ditt att köket är i gott skick. Utifrån din tidigare erfarenhet kan det även finnas utrymme för att driva och koordinera olika projekt.

Profil
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och administrativt arbete. Service är din ledstjärna och du tycker om att göra "det lilla extra" med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Naturligtvis är du även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Rätt person för uppdraget har utmärkt datorvana, behärskar Officepaketet mycket väl och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. För att vara aktuell för uppdraget måste du även kunna uttrycka dig flytande i tal och skrift på så väl svenska som engelska.
Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Uppdraget börjar i januari och pågår i 6 månader med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda till dagtid.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträde en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 309
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1117765

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: