Quality Assurance Analyst
Delivery Hero Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Delivery Hero Sweden AB i Stockholm,
Linköping,
Göteborg,
Umeå eller i
hela Sverige Delivery Hero Sweden med varumärkena Onlinepizza, foodora och Hungrig.se är Sveriges ledande företag inom online matbeställning och leverans. Vi är en del av det globala företaget Delivery Hero, baserat i Berlin, Tyskland, som verkar i 40 länder världen över. I Sverige har vi mer än 3 000 restaurang-partners och vi är idag ungefär 110 tjänstemän och 700 riders som med stort engagemang och matintresse brinner för att skapa Sveriges bästa matnätverk. Att bygga en stark företagskultur är en prioritering för oss och vi har ett starkt fokus på teambuilding och andra aktiviteter som skapar hög arbetstillfredsställelse.
Vi söker nu en Quality Assurance Analyst som kommer att bli en viktig person för utveckla vårt kvalitetsarbete ytterligare och på så sätt fortsätta ge den bästa möjliga kundupplevelsen till våra kunder, partners och bud.
Om rollen
I rollen som Quality Assurance Analyst förväntas du utvärdera ett antal inkommande incidenter (chat/email/samtal) per månad, kunna arbeta proaktivt och se behov på såväl övergripande och individnivå. Vi ser helst att du har arbetat inom service tidigare och är bekant med arbetssättet, har tidigare erfarenhet av vad som driver kundnöjdhet och är en person som drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål.
Rollen innefattar:
Utvärdering av samtal/chattar/emails enligt Delivery Heros QA ramverk
Sammanställning av enskilda agenters prestation samt teamens sammanlagda score och prestation
Analysera brister som finns i servicekvalitén samt arbeta proaktivt med hjälp av tidigare erfarenheter inom området
Kartlägga utbildningsbehov inom Customer Service, Partner Service samt Rider Service.
Sammanställa coachunderlag till Teamledare samt agera stöd för dessa i utveckling av agenter
Följa upp utvecklingen hos agenter i samtliga team tillsammans med QA Manager
Vara involverad i nya processer samt utbildningar inom Contact Center
Leverera statistik och rapporter rörande kvalitet och resultat till ledning och andra funktioner inom bolaget
Publiceringsdatum2019-10-10ProfilVi söker dig med minst 2 års erfarenhet från liknande roll. Du ska ha arbetat med samtalscoachning och vet vad som driver kundnöjdhet. Du förväntas ha en god förmåga att arbeta i ett antal olika system och vara bekväm i en tekniskt driven miljö. Utöver det måste du trivas att arbeta i en förändringsbenägen organisation där det händer mycket på kort tid och fattas snabba beslut.
Som person behöver du ha en stor förståelse för olikheter samt ha en stor drivkraft för den personliga utvecklingen hos våra agenter. Om du har kunskaper i något utvärderingsprogram som t.ex. Playwox är det meriterande.
I rollen rapporterar du till Quality Assurance Manager och arbetar på kontoret vid Skanstull i Stockholm.
Vi erbjuder
Delivery Hero är en internationell, snabbrörlig, rolig och inspirerande arbetsplats där det finns stora möjligheter att vara med och påverka samt utvecklas vidare inom organisationen. Rollen är på heltid med omgående tillsättning och placerad på kontoret i Stockholm. Sista ansökningsdag är den 31 oktober, men då vi rekryterar löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressDelivery Hero Sweden AB
Ringvägen 100
11860 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Delivery Hero Sweden AB (org.nr 556755-1527)
Ringvägen 100 (
visa karta)
118 60 STOCKHOLM
Jobbnummer 4861918
Observera att sista ansökningsdag har passerat.