Projektledarassistent till ett välkänt konsultföretag
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en projektledarassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en projektledarassistent till vår kund som är verksam inom management consulting. Det är ett välkänt internationellt företag som har ett gott rykte världen över. Företaget söker nu en projektledarassistent till deras kontor som är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08.00-17.00. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund men på sikt finns det stor chans att bli anställd direkt av kunden.
ARBETSUPPGIFTER
Som projektledarassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Hantera och samordna kalendrar
• Boka resor och hotell
• Arrangera middagar, event, konferenser och workshops
• Förbereda presentationer och material
• Ekonomiuppgifter, exempelvis fakturering och kvittoredovisning
• Backup i receptionen och konferensen
• Stötta HR, Marknad, Ekonomi och IT-avdelningen vid behov
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat med service och administration i minst två år
• Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet & Outlook
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter
Det är meriterande om du:
• Har arbetat som assistent tidigare
• Har erfarenhet av att arbeta inom en liknande bransch
Som person är du social, professionell och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du trivs med att arbeta självständigt i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-09-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3704303
Observera att sista ansökningsdag har passerat.