Projektekonom / Ekonomiassistent / Ekonomi
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2021-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektekonom / Ekonomiassistent / Ekonomi" (publicerad 2021-03-29) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-01-21Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar tills årsskiftet 2021/2022. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos organisationen. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetBravura söker för kunds räkning en Projektekonom / Ekonomiassistent. Kunden är en av Sveriges arbetsgivar- och medlemsorganisationer och du kommer få mer info som senast vid en intervju med Bravura.
Dina arbetsuppgifterSom projektekonom och ekonomiassistent arbetar du i ett team där ni tillsammans ansvarar för projektkostnaderna. I teamet ingår en projektledare, en controller och en ekonomiassistent. Du har en aktiv roll i organisationen där du har hand om kontering av reskontra, leverantörsfakturor och ta fram underlag från ekonomisystem inför fakturering samt revision. Du hanterar även inkommande fakturor samt kontering av fakturor på företagsnivå. Vidare är du ansvarig för att kontakta leverantörer/konsulter, stötta projektledarna i redovisningstekniska frågor samt vara behjälplig vid avstämning av projektbudget mot bokföring.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Relevant utbildning inom ekonomi
• Några års erfarenhet av en liknande tjänst
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, svenska och engelska
• God dator- och systemvana
För att lyckas i rollen har du förmågan att skapa struktur i ditt arbete och kan enkelt prioritera rätt saker. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och kan ta egna beslut i för att enkelt komma framåt. Du driver självständigt dina processer men har också en god samarbetsförmåga och ser syftet med helheten i ett team. Vidare är du noggrann och trivs med sociala kontaktytor i ditt arbete. Slutligen för att trivas tror vi att du motiveras av att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt.
Övrig information:
Start: Omgående, januari 2021
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, löner, lön, lönehantering, redovisning, bokföring, kundreskontra, leverantörsreskontra, accounting, redovisningsekonom, administratör, löpande redovisning, Excel, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5533889
Observera att sista ansökningsdag har passerat.