Projektadmnistratör inom infrastruktur

Quest Consulting Sverige AB / Byggjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vår kund i Göteborg söker en projektadministratör. Ditt uppdrag blir främst att stödja projekt inom infrastruktur i alla förekommande arbetsuppgifter så att de genomförs och dokumenteras. Projektadministratörens övergripande uppgifter är att tillsammans med ytterligare en projektadministratör biträda och stödja projektledaren i att hantera hela projektets administrativa verksamhet.

Kortfattade arbetsuppgifter:

Hantera fakturor
Skicka inbjudningar och kallelser och ta emot anmälningar
Planera och boka konferenser, aktiviteter och program
Stödja i diarieföring och arkivering
Administrera och skriva protokoll vid projektets möten
Koordinera behörighetsansökningar
Introducera ny personal i projektet
Granska CV, koordinering av godkännandeprocess samt ansvara för resursoch kompetensmöten med entreprenören
Följa upp när en kontroll av utrustning har utförts
Hantera bemyndiganderedovisning
Kontorsansvarig, beställningar till kontoret
Arbetsleda receptionist
Beställa skyddsutrustning, personlig datautrustning, varselkläder mm till projektmedlemmar
Hantera och koordinera upprättande av SUA avtal, registerkontroller samt anmälan till säkerhetsutbildning
Utbilda, instruera entreprenörer/projektörer i administrativa rutiner, arbetssätt, system etc
Delta i startmöten med nya entreprenörer/projektörer
Delta i krisledning
Stödja andra projektadministratörer vid behov

Du behöver uppfylla nedanstående kompetenskrav för att kunna utföra detta uppdrag:

Högskoleutbildning inom stadsförvaltning alternativt utbildning och erfarenhet som kunden bedömer som likvärdig
Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat som projektadminstratör och/eller projektingenjör
Minst två års erfarenhet av att upprätta minnesanteckningar och protokoll
Minst ett års erfarenhet av att lära ut och implementera administrativa rutiner
Har erfarenhet från arbete i dokumenthanteringssystemen SharePoint eller motsvarande system
Mycket god kunskap i engelska och svenska

Uppdraget utför på plats hos kundens anvisade plats i Göteborg, start omgående på heltid

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2023-09-22

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
8133873

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: