Projektadministratör Till Växande Byrå

Office Management bemanning och rekrytering / Administratörsjobb / Stockholm
2019-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektadministratör Till Växande Byrå" (publicerad 2019-05-23) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm, Täby eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en bred och spännande roll? Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete, helst inom projektadministration? Då har vi tjänsten för dig!

Vår kund är en konsultbyrå som arbetar för att förstärka och komplettera deras kunders/uppdragsgivares organisation genom unika specialistkunskaper. Kunden förser deras uppdragsgivare med konsulter, vidareutbildning samt IT- och helhetslösningar.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Via vår kund arbetar du som konsult ute hos deras uppdragsgivare och fungerar som ett administrativt stöd till projektledare och övriga kollegor inom kundens projekt-programorganisation.

Dina främsta arbetsuppgifter och ansvarsområden är:

• Projekt-/programplanering och uppföljning

• Ekonomihantering och resursplanering

• Beredning av projektunderlag

• Möteshantering

• Vara behjälplig projektledare med tidplaner, IT-system, godkännandeprocesser samt projektets dokumentflöde

• Beställningar och fakturahantering

• Dokumenthantering, brev, protokoll, tidplaner och diariehandlingar

Tjänsten, som är på heltid, under kontorstider, är baserad i Stockholm och du kommer utgå ifrån uppdragsgivarens kontor. Du kommer inledningsvis vara anställd av Office Management, men för rätt person finns möjlighet till övertag till vår kund.

KRAV PÅ PERSON

Du som söker rollen har tidigare arbetslivserfarenhet ifrån projekt-/programadministration. Vidare är det starkt meriterande om du har specifik branscherfarenhet och kunskap inom olika projektmetodiker (XLPM, PPS,Scrum, Kanban etc.)

Vi ser även att du har studerat en eftergymnasial utbildning. Slutligen behärskar du svenska och engelska obehindrat i tal som i skrift.

Som person är du analytiskt i ditt tankesätt och arbetar strukturerat. Vidare värderas social kompetens och är serviceminded. Som individ har du en stor vilja att lära nytt och kontinuerligt utveckla din kompetens. Vidare är du en person med höga kvalitetskrav och god förmåga att självständigt organisera och prioritera ditt arbete.

ÖVRIGT

Start:Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Kontorstider

Plats:Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-05-20

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lodin maria.lodin@officemanagement.se +460000000

Företag
Office Management bemanning och rekrytering

Adress
Office Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6, Kista

Jobbnummer
4798984

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management bemanning och rekrytering

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management bemanning och rekrytering: