Projektadministratör till energisektorn, Stockholm
Shaya Solutions AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: ca. 64 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Uppdragsstart: Enl. ök.
• Omfattning: 80-100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Publiceringsdatum2022-06-15Dina arbetsuppgifter• Administrera, hålla ordning och dokumentera genom projektens livscykel (planering, projektering, upphandling, bygg och slutfas)
• Informationshantering
• Diarieföring i systemet W3D3
• Möteshantering (förbereda presentationer, kalla deltagare, föra protokoll)
• Driva och ansvara för projektets dokumentationsflöden internt och externt (samarbetspartners, leverantörer, entreprenör m.fl.)
• Ekonomiadministration tex. kontera fakturor
• Hantera behörigheter i projektens system och verktyg
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Gymnasieutbildning (alternativt motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet)
• Körkort (B-behörighet)
• Minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet inom projektadministration inom infrastruktur/samhällsbyggnad, industri/anläggning eller motsvarande
• Minst 5 års erfarenhet att kommunicera med interna och externa kontaktytor som t.ex. beställare, intressenter, kunder m.fl.
• Behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Minst 5 års erfarenhet av PC, arbeta i Office paketet (Excel, Power Point, Word)
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• 2 års erfarenhet av ekonomiadministration/redovisning
• 1 års erfarenhet av diarieföring
• 2 års erfarenhet av hantering av dokumentationsflöden mellan beställare och leverantör
Annat
Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.
• Arbets- och leveransförmåga
• Administrativ förmåga
• Strukturerad
• Noggrannhet
• Initiativförmåga
• Förhållningssätt
• Samarbetsförmåga
• Flexibilitet
• Kommunikativ förmåga
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Konsultuppdrag, 64 mån
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 6747118
Observera att sista ansökningsdag har passerat.