Projektadmin, inom fastighetsutveckling, med ambition att bli pr
Futuria People AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Futuria People AB i Stockholm,
Järfälla,
Sollentuna,
Södertälje,
Österåker eller i
hela Sverige Är du utbildad inom fastigheter/ekonomi och har ett stort intresse för fastighetsbranschen? Då är detta tjänsten för dig!
Kund är företaget som ger företagare, och privatpersoner, möjligheten att äga en lokal som friköpt fastighet - istället för långa och dyra hyreskontrakt. Konceptet sparar in stora belopp av lokalkostnader och ger möjlighet att ta del av den värdeökning som fastigheten ger för framtiden. Idag består företaget av ett härligt gäng på 5 medarbetare som har kontor i både Stockholm och Nyköping.
Ett ungt bolag, med starkt varumärke och unikt koncept, som just nu står inför en expansiv fas och behöver utöka teamet i Stockholm med en projektadministratör som kommer få utvecklat ansvar och i framtiden kunna bli projektledare.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som projektadministratör kommer du att assistera projektledarna i deras arbete och sköta större delen av företagets back-office samt marknadsföring. Du kommer få en mjukstart till arbetet och med tid kommer ditt ansvar öka till att, bland annat, bestå av:
• Medverkan, tillsammans med projektledarna, vid diskussioner med kommuner, arkitekter, mäklare, konsulter, media och slutkunder.
• Att assistera och se till att projekten blir slutsålda. Detta kan innebära att sourca slutkunder, göra mailkampanjer, planera marknadsföringsstrategier, med mera.
• Analysering av nya affärer; följa upp kommande markanvisningar, skapa listor på markägare, göra marknadsanalyser för geografiska områden.
• Övriga administrativa uppgifter som att ta in priser och offerter för kommande projekt, skapa samfällighetsföreningar, teckna försäkringar, med mera.
• Vara kontakt för, och administrera, olika tillval för lokalerna.
Vi söker dig som
• Är högskoleutbildad inom ekonomi eller ett område relaterat till fastigheter, alternativt tar du examen i sommar.
• Har erfarenhet av att arbeta inom bygg eller fastighet.
• Har ett starkt intresse för fastighetsbranschen där du också ser dig själv bygga din karriär.
• Ser möjligheterna med, och gärna jobbar i, ett startup-bolag.
• Är en orädd initiativtagare med ett öga för detaljer.
Meriterande är om du har goda kunskaper i Excel och Adobe Suite.
Du erbjuds
• Möjligheten att få komma in i ett företag under start up där du får vara med på en spännande resa redan från tidigt skede.
• En platt organisation där du hörs och kommer få påverka.
• Anställning i ett team där du och ditt arbete värdesätts högt.
• Bra möjligheter att utveckla ett brett nätverk i fastighetsbranschen.
• Goda anställningsvillkor och förmåner.
Futuria People är rekryteringsföretaget som hjälper individer att nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.
Övrig information
• Tillträde: Augusti, alternativt omgående med hänsyn till uppsägningstid
• Omfattning: Heltid
• Placering: Kontoret i Vasastan samt vissa resor i tjänst
• Eventuella frågor besvaras av rekryterare Tess Karke:
076-346 69 96 /
tess@futuriapeople.seTjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Futuria People men du kommer anställas direkt hos kund.
Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-06-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFuturia People AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Futuria People AB (org.nr 559058-2507)
Arbetsplats Futuria People
Jobbnummer 5808217
Observera att sista ansökningsdag har passerat.