Program Manager / projektledare
Experis Sverige / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
General Description
Escalations Management
Handling Customer Escalations
Maintaining Improvement/Mitigation plan
Tracking progress of CSAT and mitigations
Regular Expectations management with customer.
Service Operations Management
Internal team operational reviews
Operational reviews with the Customer (ORM - Weekly/Monthly/Quaterly/Annual)
Situation/Incident management for P1/P2 incidents.
Ensure that all the activities mentioned in SoW are undertaken
Ensure Documentation is updated regularly
Ensure Quality of work with help of random Audits.
Ensure all the Operational Activities are reviewed and tracked
Ensure all the reports for accuracy/Quality and Timeliness
Ensure adherence to Processes and Procudures
RCA and IR on every major P1/P2
Proactive Problem Management adherence
Ensure that the asset list is maintained and reviewed regularly.
Service Level Management Review SLA achieved and report the same
Manage mitigation plans for SLA violations.
Trend SLA achievement and handle Exceptions with Customer
Ensure Customer acceptance for SLA's reported/not reported
Improvement drives
Track with every team for their improvement plans.
Track on a weeky basis the progress of active projects (SIP's)
Regularly churn and drive for innovations and automations.
CSAT
Ensure CSAT targets are met
Take regular feedback from Customer
Plan and take Actions for CSAT improvements
OBS! För denna tjänst har vi beställare som behöver CV på engelska.
Publiceringsdatum2011-12-27Kontaktperson för detta jobbVid frågor går det bra att kontakta Johanna di Sivo,
johanna.di.sivo@se.experis.comVälkommen med er ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Di Sivo, +46 8 508 954 34
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1115240
Observera att sista ansökningsdag har passerat.