Produktspecialist Kundservice
AB Trav och Galopp / Kontorsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Trav och Galopp i Sundbyberg,
Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige Vill du vara med och skapa nordens största och mest lönsamma spelbolag med en långsiktig och hållbar affär? Bra, då har du hittat rätt. Vi på ATG rustar för en ny framtid i en snabbrörlig bransch där det händer väldigt mycket, väldigt fort. Till skillnad från andra spelbolag har vi inget privat vinstintresse - hela vårt överskott går tillbaka till trav- och galoppsporten. Det inspirerar många av oss närmare 300 medarbetare på kontoret i Hästsportens Hus vid Solvalla.
Om rollen
Inför avregleringen den 1 januari 2019 kommer spelmarknaden att bli mer konkurrensutsatt med ökad komplexitet vilket ställer högre krav på kundservice. För att effektivt hantera ärenden behöver vi strukturera informationsvägarna och förbättringsarbetet och vill därmed knyta ansvaret för respektive produkt mer tydligt till en roll.
Som produktspecialist på Kundservice ansvarar du för att löpande analysera vad som driver volym och hur vi på ATG kan förebygga och reducera inkommande ärenden samt öka självbetjäningsgraden online. Du utformar rutiner och processer enligt de satta direktiven på Kundservice. Du är navet för hur Kundservice jobbar och servar våra kunder på bästa sätt. I rollen ansvarar du för att utveckla och kontinuerligt förbättra utbildningsmaterial och genomförande av utbildningar för att säkra högsta klass på kompetens i teamet. Du representerar Kundservice i eventuella tredje parts dialoger om lösningar samt säkerställer att vi har tydliga rutiner och processer inom ditt område enligt de satta direktiven på Kundservice.
För att åstadkomma förändring enligt ovan jobbar du nära affärsutveckling och IT och andra intressenter internt. Du ansvarar för att driva kundernas åsikter internt i förändringsarbetet. Att jobba kundnära är vår kärnverksamhet och du spenderar också minst 20% av arbetstiden med kundärenden.
I rollen ingår att månatligen avge rapportering och analys av nyckeltal för ditt produktområde inklusive aktivitetsplaner.
Den vi söker
Vi tror att du är lösningsorienterad och driven med ett stort intresse att påverka och göra skillnad. Du är flexibel med en positiv läggning, ödmjuk och lojal. Du har en förmåga att arbeta såväl operativt som strategiskt. Du har ett stort intresse av spel och sport.
Erfarenhetsnivå
• Erfarenhet från kundservice och/eller från spelbranchen
• Teknisk förståelse inom spel på mobil och Internet
• Erfarenhet av att driva projekt
• Vana att jobba i Excel samt officepaketet
Utbildningsnivå
• Eftergymnasial utbildning
• Svenska flytande i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Din ansökan
Känns det som ett arbete för dig? Tveka inte att skicka din ansökan redan idag. Eventuella frågor besvaras av Anna Erlandsson, chef Kundservice (
anna.erlandsson@atg.se)
Intervjuer kommer att ske löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
ATG är ett spelbolag som ägs av trav- och galoppsporten. Vi är placerade vid Sveriges största travbana Solvalla. Vi har idag ca 300 medarbetare och satsar på att växa på ett ansvarsfullt sätt, för att bli Nordens största spelbolag. Hos oss får du utvecklas både som medarbetare och ledare och vi satsar alltid på ständiga förbättringar. Vi erbjuder bland annat en företagstränare, sportvåning, träning under arbetstid och flexibla arbetstider. ATG drivs inte av privat vinstintresse utan verksamhetens överskott går tillbaka till trav- och galoppsporten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2018-08-23ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAB Trav och Galopp
AdressAB Trav och Galopp
Hästsportens Hus
16189 Stockholm
KontorsadressHästsportens Hus
Jobbnummer 4306821
Observera att sista ansökningsdag har passerat.