Produktionschef
Randstad AB Stockholm / Chefsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Lund, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 365.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega.
För kunds räkning söker vi nu en produktionschef. Då nuvarande produktionschef ska gå vidare till nya arbetsuppgifter behöver vi nu tillsätta en ersättare. Du arbetar dagtid och har ett
tjugotal medarbetare samt teamleaders som du ansvarar för. Produktionen är modern och kundanpassad och präglas till stor del av snabbt tempo. Vår kund är verksam inom packning/distribution
och logistik. Inom företagets tjänster ryms såväl komplexa kampanjpackning för detaljhandelskunder som manuella och automatiska tjänster som kuvertering, plastning, print med variabeldata m.m.
Publiceringsdatum2008-06-25Dina arbetsuppgifterDet är du som ser till att gruppen tillsammans når dom uppsatta målen och att bemanningen är rätt. Du vet med dig att du har ett tydligt och motiverande ledarskap. Du ingår i ledningsgruppen
och har ansvar för budget, inköp samt förbättringsarbeten inom din avdelning.
Utbildning / Erfarenhet:
Du har minst gymnasieutbildning inom teknik, logistik, ekonomi eller liknande. Tidigare erfarenhet av modern produktionslogistik, materialadministration och ledarskap samt 3-5 års
arbetslivserfarenhet är ett minimum. Du är självgående inom officepaketet och behärskar engelska i tal och skrift. Vidare har du erfarenhet av kollektivavtal, gärna Transportavtalet. Tidigare
inköpserfarenhet, budgetansvar samt tyskakunskaper är ett plus men inget krav.
Dina personliga egenskaperDu har ett positivt synsätt, är optimistisk och flexibel och är av naturen inspirerande för dina medarbetare. Du vet med dig att du är trygg i ditt ledarskap, du vågar ställa krav men är
samtidigt empatisk.Du är väl medveten om att man får vad man ger och trivs som bäst i en föränderlig produktionsmiljö.
För rätt person kommer du att i din nya tjänst få en plattform där du kommer att få en tydlig roll på företaget där du har möjligheter att utforma din egen tjänst. Vår kund har gott rykte,
stort know-how, modernt tänk, stora välkända kunder och bra förmåner.
För att söka tjänsten ber vi dig lägga in din CV på vår databas tack. Har du frågor är du välkommen att ringa ansvariga rekryterare Camilla Molander och Christer Johansson på tel 08-693 94
00. Intervjuer kommer att ske fortlöpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningheltid
Ersättningenligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-07-23
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCamilla Molander, +46 693 94 14
Christer Johansson, +46 693 94 31
FöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 258219
Observera att sista ansökningsdag har passerat.