Produkt- och inköpsassistent
SJR in Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-12-19Om företagetTechship är en global leverantör av trådlösa komponenter och utvecklingstjänster för industriella IoT-applikationer. Vi verkar på en expansiv marknad och är i dagsläget ett dynamiskt team på 24 engagerade och drivna kollegor som brinner för att hitta de bästa lösningarna till våra kunder som finns över hela världen. Sedan starten 2009 har vi haft en stark tillväxt och även blivit utsedda till Gasell av affärstidningen Dagens Industri fyra år i rad. Våra kärnvärden Passionerad, Professionell, Positiv, Innovativ och Ödmjuk är viktiga hörnstenar i vårt företag och en viktig del i vår framgång. Vi söker nu en driven Produkt-/Inköpsassistent till vårt trevliga kontor i Krokslätts Fabriker.
Dina arbetsuppgifterTechship fortsätter att växa och förstärker nu sitt produkt- och inköpsteam med ytterligare en medarbetare. Som produkt- och inköpsassistent kommer du att arbeta nära vår inköpsansvarig. Du kommer att ansvara för kvalitet och kontroll av inköpsorder och inleveranser gentemot Techships leverantörer. Skapa inköpsordrar, följa upp leveranser och se till att alla dokument såsom faktura, följesedel och IMEI-nummerlistor finns tillgängliga vid skeppning. Du kommer att ansvara för uppdatering och underhåll av artikelregister och prislistor i affärssystem och webbsidor. Kontrollera och väga nya produkter och uppdatera systemet med rätt vikt samt uppdatera med obligatorisk information från leverantören. I rollen ingår även att assistera produktchefer med att beställa varuprover från leverantörer.
Bakgrund
Vi tror att du har någon eftergymnasial utbildning och har tidigare arbetat med inköps- eller orderhantering i en internationell miljö. Både svenska och flytande engelska i tal och skrift är ett krav för tjänsten. Kan du Mandarin är det en stor fördel. Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Microsoft Dynamics Navision.
Vi söker dig som gillar ett varierat arbete och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Som person är du prestigelös, strukturerad, ansvarstagande, flexibel och noggrann. Du är en duktig administratör och ordning och reda är viktigt för dig. Du tar gärna egna initiativ, hittar nya lösningar och har en bra förmåga att anpassa dig till förändring. Din goda kommunikationsförmåga och sociala framtoning kommer väl till pass, då du i denna roll har många kontaktytor både inom och utanför organisationen.
Så ansöker duI denna rekrytering har Techship valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Liza Dahlin på 031-333 54 77. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 13 januari.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Titel: Produkt- och inköpsassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSjr In Scandinavia AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 5011980
Observera att sista ansökningsdag har passerat.