Procurement Coordinator
CityMail Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos CityMail Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ditt uppdrag
Som koordinator på inköpsavdelningen kommer du ingå i ett team med två och rapportera till Head of Controlling & Procurement. Du kommer ha en operativ roll där du hjälper och stöttar teamet i olika arbetsuppgifter och projekt. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med mycket kontakter både internt och externt. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Upprätta och utveckla process för fastighetsrelaterad ärendehantering
• Uppdatera intranät med relevant information
• Ta fram gränsdragningslistor för alla enheter och skapa en översiktstabell
• Ta fram lathundar
• Administration av avtalsdatabasen Controlkeeper
• Uppföljning av städavtal samt ansvar för processen
• Hantera frågor relaterat till CityMails fordon
Publiceringsdatum2022-08-01Bakgrund Tjänsten passar dig som vill ta nästa kliv i karriären. Vi tror att du är en driven och snabblärd person som trivs i en omväxlande miljö där du får ta ett stort eget ansvar och där möjligheterna till utveckling är stora. För att axla rollen på bästa sätt ser vi gärna att du är en noggrann och tålmodig person med god kvalitetsmedvetenhet. Då tjänsten innefattar en hel del administration krävs goda kunskaper i MS office och en allmänt god systemvana. För att bli framgångsrik i rollen behöver du en positiv inställning och en god samarbetsförmåga. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av fordons- och fastighetsfrågor.
Ditt uppdrag
Som koordinator på inköpsavdelningen kommer du ingå i ett team med två och rapportera till head of controlling & Procurement. Du kommer ha en operativ roll där du hjälper och stöttar teamet i olika arbetsuppgifter och projekt. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med mycket kontakter både internt och externt. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Upprätta och utveckla process för fastighetsrelaterad ärendehantering
• Uppdatera intranät med relevant information
• Ta fram gränsdragningslistor för alla enheter och skapa en översiktstabell
• Ta fram lathundar
• Administration av Controlkeeper
• Uppföljning av städavtal samt ansvar för processen
• Hantera frågor kring fordon
Bakgrund Tjänsten passar dig som vill ta nästa kliv i karriären. Vi tror att du är en driven och snabblärd person som trivs i en omväxlande miljö där du får ta ett stort eget ansvar och där möjligheterna till utveckling är stora. För att axla rollen på bästa sätt ser vi gärna att du är en noggrann och tålmodig person som är kvalitetsmedveten. Då tjänsten innefattar en hel del administration krävs goda kunskaper i MS office och en allmänt god systemvana. För att bli framgångsrik i rollen behöver du en positiv inställning och en god samarbetsförmåga. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av fordons- och fastighetsfrågo
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning tillämpas
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCityMail Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare CityMail Sweden AB (org.nr 556591-6961),
https://www.citymail.se/ Arbetsplats CityMail
Jobbnummer 6850792
Observera att sista ansökningsdag har passerat.