Processkoordinatorer duktiga på administration sökes till PwC

Manpower Administration / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Administration i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Sveriges ledande revisions- och konsultföretag står inför en mängd spännande utmaningar. Nu rekryterar de fler som vill vara med på resan.
PwC är marknadsledande inom revision, redovisning, skatt- och affärsrådgivning med över 3 700 medarbetare och kontor på 130 orter runt om i landet. Med erfarenhet och unik branschkunskap skapar de mervärde för sina 60 000 kunder vilka utgörs av globala företag, svenska storföretag och organisationer, mindre och medelstora lokala företag samt ideell- och offentlig sektor.

Publiceringsdatum
2011-11-04

Dina arbetsuppgifter
PwC erbjuder de bästa förutsättningarna för ett spännande och utvecklande arbete, då de har många av Sveriges ledande företag som kunder. Förutom stort fokus på kunden uppmärksammar de också varandra som kollegor och medarbetare genom ett ömsesidigt lärande och stöd för att utvecklas på bästa sätt.
Som processkoordinator hos PwC kommer du vara en del av ett revisionsteam och ansvara för att koordinera och administrera frågeställningar med kundens interna nätverk av specialister inom deras revisionsverksamhet. Du kommer att fungera som ett nav i kommunikationen och administrationen i revisionsarbetet där du kommer att fokusera på att sköta rapporteringen kring utvalda processer. Rollen sträcker sig mot en portfölj av klienter, så i dina arbetsuppgifter stödjer du flera revisionsteam. Arbetet innebär bland annat insamlande av information, sammanställning och rapportering till kundens klientteam. Du blir inledningsvis anställd av Manpower och uthyrd till kund, för att efter 6 månader få en fast anställning hos PwC om allt fungerar bra. Start för uppdraget är 1 december.
Vem är du?
Vi ser att du har en slutförd gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, och har erfarenhet av arbete med projektadministration för större projekt eller liknande. Du är en mycket duktig administratör, trivs i rollen och ser dig långsiktigt i den. Personliga egenskaper som värdesätts är; lätt att arbeta i team, initiativrik, hög servicekänsla, stresstålighet, förmåga att prioritera och koordinera samt en vilja att hugga i där det behövs. För att driva arbetet framåt ser vi att du har hög ansvarskänsla, är prestigelös, flexibel och tydlig i din kommunikation. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift samt mycket god datorvana främst i Word, Excel och PowerPoint. Önskvärt är om du även har erfarenhet från något affärssystem.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17.
Välkommen med din ansökan.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elenore Edelbrink

Företag
Manpower Administration

Adress
Manpower Administration

Jobbnummer
1071780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Administration

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Administration: