Phone Family Söker Kundtjänstchef
Phone Family AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Phone Family AB i Stockholm,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Phone Family AB är en oberoende mobilåterförsäljarkedja som expanderar sin verksamhet i form av butiker och hybridbutiker över hela Sverige. Vi sätter kunden och framförallt familjen i fokus, detta genom hög service och unika erbjudanden. Vi bygger långvariga relationer med våra kunder, både under och efter köptillfället. Vi söker nu en General Manager Customer Care & Store Support till vårt huvudkontor i Kista, Stockholm.
Personen ska ansvara för att våra kunder är och förblir nöjda. Du behöver ha ett intresse av att prata med kunder i telefon! Vår arbetsbelastning är periodvis hög, liksom vår stämning och vi ser en fördel i om du gillar att arbeta i ett högt tempo och ha många bollar i luften. Andra egenskaper som vi värdesätter hos våra medarbetare är öppenhet och ärlighet samt att du har mod att stå för dina åsikter och strävar efter att lösa problem på plats.
Som General Manager Customer Care & Store Support har du möjlighet att samarbeta med hela vår organisation i strävan att konstant förbättra våra kunders upplevelser. Pulsen på företaget är hög, liksom tempot och stämningen!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att;
Personalansvar över 3-10 personer.
Kontakta alla våra kunder för att se till att dem är nöjda!
Se till att kunderna är nöjda vid behov hjälpa dem med köp, frågor, administration eller andra saker de kan behöva hjälp med.
Driva teamet mot uppsatta mål.
Genom tydlig kommunikation bidra till att stärka företagets varumärke.
Se till att alla kollegor har kundfokus!
Agera spindeln-i-nätet.
Hjälpa till där det behövs och en viss del administrativt arbete.
Du är en lagspelare och engagerar dig i dina kollegor och bidrar till arbetsglädje. Du löser din uppgift efter bästa förmåga och underlättar för andra att utföra sin. Du är nyfiken på vad som gör våra kunder nöjda, vad som händer i omvärlden och vad som händer i andra delar av företaget. Vi värdesätter också att du är kund- och resultatorienterad genom att sträva efter uppsatta mål, överträffa kundens förväntningar, utveckla ditt eget kunnande och dela med dig av det till andra, vara engagerad i företagets framtid och måluppfyllelse.
Vi uppskattar om du har:
Erfarenhet av liknande arbete
Har en säljbakgrund
Sista ansökningsdag:
2012-03-07
Placeringsort:
Stockholm, Kista
Anställningsgrad:
Heltid
Arbetstider:
Kontorstider
Publiceringsdatum2012-02-09ErsättningFast månadslön plus rörlig del
TillträdeSnarast
Skicka din ansökan via e-post innehållande CV, personligt brev och gärna foto till:
ken.hjertenstein@phonefamily.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-07
Ange följande referens när du ansöker: Customer Care
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ken.hjertenstein@phonefamily.seKontaktKen Hjertenstein, VP Sales, 0732-005200 (Mobil),
ken.hjertenstein@phonefamily.seFöretagPHONE FAMILY AB
AdressPHONE FAMILY AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Kista
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0200-434350
E-postadress:
ken.hjertenstein@phonefamily.se Jobbnummer 1153437
Observera att sista ansökningsdag har passerat.