Personlig assistent, Malmö
Sundholmen Personlig Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Malmö
2022-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Personlig assistent, Malmö" (sökbar t.o.m. 2024-12-15) ⬅️
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sundholmen Personlig Assistans AB i Malmö,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund,
Svedala eller i
hela Sverige Vi söker nu dig som önskar arbeta extra vid behov som personlig assistent. Vi har behov av att anställa vikarier inom flera av våra uppdrag i Malmö. Skriv gärna i ansökan om du har speciella önskemål vad gäller anställning och arbetstider.
Vi söker dig som är engagerad och trivs med att jobba med människor. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent är det meriterande.
Vi tillämpar löpande urval varpå tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!
Sundholmen Personlig Assistans AB är ett personligt assistansbolag med mer än 20 års samlad erfarenhet inom branschen. Vårt mål är att erbjuda en individuellt utformad, personlig och professionell helhetslösning inom personlig assistans. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs och vi lägger stor vikt vid att vara en god arbetsgivare. Vi månar om goda anställningsvillkor och en trygg arbetsmiljö och är anslutna till kollektivavtal Bransch G - Personlig Assistans.
Publiceringsdatum2022-10-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-13
AdressSundholmen Personlig Assistans AB
Sundskajen 4A
21643 Limhamn
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Referens Malmö 10".
Arbetsgivare Sundholmen Personlig Assistans AB (org.nr 559021-3475)
Sundskajen 4A (
visa karta)
216 43 LIMHAMN
Ansökan E-post:
rekrytering@sundholmenassistans.se Kontakt Verksamhetsansvarig
Sara Allenmark af Rolén
sara@sundholmenassistans.se Jobbnummer 7097372
Observera att sista ansökningsdag har passerat.