Personalstrateg

Hässleholms kommun / Speciallärarjobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Hässleholm, Perstorp, Östra Göinge, Kristianstad, Osby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hässleholms kommun i Hässleholm

Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av förändring och med ambition att utvecklas.
Kommunledningskontorets personalstab, Hässleholms kommun
Stöd och service till våra kommunala verksamhetsområden företrädesvis inom arbetsrättsområdet men även med inriktning mot övriga frågor inom personalområdet.
De strategiska personalfrågorna utgör också en viktig del av arbetsuppgifterna
Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett öppet och positivt arbetsklimat. Anställningen är en tillsvidareanställning.
Tjänsten kommer till 50 % ge personalservice till socialförvaltningen.
Kommunen tillämpar rökfri arbetstid.

Publiceringsdatum
2010-10-22

Kvalifikationer
Akademisk utbildning eller motsvarande kompetens inom personalområdet samt erfarenhet av kvalificerat personalarbete.
Stor integritet och god förmåga att skapa förtroende och goda relationer. Tjänstens innehåll är omväxlande och ställer höga krav på initiativförmåga och stort intresse för personalfrågor.

Arbetstider och omfattning
100 %.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-15
Ansökan skickas till:
Peter Wolff
Rival Rekrytering
Kaptensgatan 2
281 48 Hässleholm
0733-866 328
Välkommen med din ansökan snarast!
Ansökan kan skickas till e-postadress: peter@rivalrekrytering.se

Kontakt
Rival Rekrytering, Peter Wolff, 0733-866 328
Facklig information:, 0451-267000

Företag
Hässleholms kommun

Adress
Hässleholms kommun
Stadshuset
28180 Hässleholm

Jobbnummer
760973

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hässleholms kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hässleholms kommun: