Personalspecialist till division Syd

Bravida Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

"Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor."

Detta är röster från några av våra medarbetare som arbetar hos oss idag. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är denna tjänst något för dig!

Vi erbjuder
Att arbeta som personalspecialist på Bravida innebär att arbeta i en verksamhetsnära roll med omväxlande arbetsuppgifter. Då vår verksamhet är föränderlig, ställer det höga krav på HR-funktionen att arbeta flexibelt och verksamhetsnära.  Det är en spännande och utvecklande tjänst som innebär både strategiskt såväl som operativt arbete. Du kommer att arbeta över ett stort geografiskt område som täcker området norra Vänern och ner över hela södra Sverige med utgångspunkt i Göteborg. 

Publiceringsdatum
2013-02-28

Dina arbetsuppgifter
Arbetet spänner över hela HR-området och du kommer att arbeta som en av flera personalspecialister med ansvar att ge kvalificerat chefstöd.
Arbetsuppgifterna varierar från det operativa till det mer strategiska och du kommer att arbeta med samtliga förekommande HR-frågor som; kompetensförsörjning, arbetsrätt och förhandling, arbetsmiljö, rehabilitering mm. Du kommer även arbeta med att ta fram och utveckla koncerngemensamma HR-processer. Resor i tjänsten är vanligt förekommande men medför sällan övernattningar.

I division Syd med 2400 anställda finns en personalavdelning som består av tre personer och som ingår i en nationell personalgrupp bestående av personalchefer och personalspecialister för Bravida Sveriges samtliga divisioner.

Profil
Vi söker dig som har en akademisk examen inom ramen för PA-programmet eller motsvarande samt flerårig erfarenhet från liknande tjänst. Du har lyckats väl och trivs bra i rollen som konsultativt stöd och är van vid förhandlingssituationer. Ytterligare krav är erfarenhet av rekrytering. Du har god datavana och erfarenhet av olika HR system och du behärskar Officepaketet.
Du kommer arbeta på ett teknikinriktat företag och vi ser gärna att du kommer från liknande bransch.
B-körkort är ett krav.

Din personlighet präglas av ett öppet sätt att vara och kommunicera samtidigt som du har integritet. Du trivs i en roll med många kontaktytor och en bred variation av arbetsuppgifter. För att lyckas i tjänsten behöver du ha en förmåga att skapa och bevara förtroende hos de omkring dig.

I urvalsprocessen kommer personliga egenskaper värderas högt.

Övrig information
Tjänsten är heltid med start efter överenskomelse.
Bravida division Syd har sitt huvudkontor i Mölndal.

Urval och intervjuer sker löpande så låt inte din ansökan vänta.

Vill du veta mer om Bravida? Följ oss på Facebook/Bravida Sverige eller upptäck vår Careerbooksida genom att klicka här Följ oss på Careerbook.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Lundgren, Personalspecialist 031-709 52 23

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB

Jobbnummer
1480063

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: