Personalansvarig, HR - arbete och ekonomi på ett HVB
Athena Mitt Nya Hem AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Athena Mitt Nya Hem AB i Stockholm Vi söker en person som kan ansvara för personalfrågor för vår personal.
I arbetsuppgifterna ingår:
HR -arbete
Rapportering av löner, försäkringar
Kvalitativt arbetsmiljöarbete
Viss ekonomi
Checklista för den vi söker:
Du tycker om utmaningar och kan bygga upp något från grunden.
Du är en administratör och tycker om att organisera
Du är insatt i lagar och krav som gäller för personal på HVB.
Du kan hantera mindre ekonomiansvar
Du är insatt i HR-arbete och vad det innebär
Du kommer även att ansvara för kvalitetsarbetet vad gäller arbetsmiljö på vårt HVB samt stödboende.
Vi är en verksamhet som driver ett HVB (skyddat boende) samt ett stödboende och jour- och familjehemsverksamhet i liten omsättning.
Vi är ett litet men växande företag i uppstart. Idag har vi 5 st anställda. Vi behöver en person som kan bygga upp ett HR-arbete samt Arbetsmiljöarbete och kan ta hand om administrativa uppgifter i form av lönerapportering, försäkringar, lönespec , sjukskrivningar, rehabilitering, semesteransökningar, semesterersättningar osv.
Vi har inte klarat av detta arbete ordentligt så du behöver gå in och lägga en grund samt ansvara för att detta sker enligt de lagar och krav som styr vår verksamhet samt följa upp, dokumentera, sammanställa och rapportera.
Vi söker en deltidstjänst som kan växa till en heltid så småningom.
Varaktighet, arbetstid
Dagtid, deltid på vårt kontor 40%-60%
Publiceringsdatum2017-05-25Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-24
KontaktZubeyde Demirörs
info@mittnyahem.comFöretagAthena Mitt Nya Hem AB
AdressAthena Mitt Nya Hem AB
Box 5106
12117 Johanneshov
KontorsadressSkyddad adress/ Stockholm
Jobbnummer 3521163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.