Personaladministratör / HR-administratör på 50%
Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-02-01FöretagetTrimtec AB är auktoriserad distributör för Trimble. De säljer och marknadsför Totalstationer, GPS/GNSS, Fältdatorer, UAS, Skanner, GIS-produkter samt Bygglaser. Trimtec finns idag på 6 orter och har drygt 30 anställda, från Umeå i norr till Malmö i söder. De arbetar med försäljning, support, service och utbildning. Trimtec erbjuder en härlig stämning och hjälpsamma kollegor. Huvudkontoret är beläget i Kista
Dina arbetsuppgifterI rollen som personaladministratör/HR-administratör ansvarar du för flertalet områden såsom arbetsrätt, arbetsmiljö och administration. Inom arbetsrätt ansvarar du för att Trimtec följer arbetsrättsliga lagar, du ansvarar även för att säkerställa rehabiliteringsprocesser och kvalitetssäkra arbetsmiljöområdet. Rollen innefattar huvudsakligen personaladministration där du ansvarar för introducering av nyanställda i Trimtec AB enligt befintlig personalhandbok, uppdatera gällande personalpärm, förbereda och boka in utvecklings-, mål- samt lönesamtal mellan chef och anställd. Vidare ansvarar du för administration kring tjänstebilar, beställning och utdelning av telefoner, datorer etc, boka resor och arrangera gemensamma aktiviteter.
Denna roll omfattar till en början 50 %, deltid, och kan på sikt utvecklas till en större omfattning.
Kvalifikationer• Avslutad eftergymnasial utbildning inom Personal och HR
• 1-2 års erfarenhet av liknande tjänst
• Goda kunskaper i Office-paketet, Mycket god vana av Excel
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen som personaladministratör tror vi att du är kommunikativ och trivs i en intern serviceroll. Du besitter en god strukturförmåga samtidigt som du är flexibel och gillar att hantera uppgifter av ad hoc-karaktär. Därtill är du självgående och tar initiativ till att driva ditt arbete framåt med en lösningsorienterad och kreativ inställning. Då du kommer ha kontakt med företagets anställda och chefer har du en anpassningsbar, serviceinriktad och förtroendeingivande attityd.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: personaladministratör, HR-administratör, arbetsrätt, arbetsmiljö, personaladministration, PA, personal, rekrytering, administratör, HR
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Larsson
jessica.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3294034
Observera att sista ansökningsdag har passerat.