Pensionshandläggare till anrikt bolag i centrala Stockholm

SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administrativt arbete, samt intresse av kollektivavtal och tjänstepension? Då finns här en möjlighet för dig!

Publiceringsdatum
2018-03-05

Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning en pensionshandläggare, som kommer att vara delaktig i det dagliga löpande arbetet kring tjänstepensioner och kollektivavtal. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att handlägga alla typer av förekommande uppgifter inom tjänstepension och kollektivavtal så som inkommande samtal, mail och post, samt att administrera löner, ledighet, sjukdom.

Du kommer att ingå i ett team om fem personer, där samarbete och teamkänsla är en viktig del av ert arbete. Vår kund är en stor och välkänd aktör inom förvaltning av tjänstepension, och sitter i inbjudande lokaler i hjärtat av Stockholm.

Lämplig bakgrund
För att snabbt kunna sätta dig in i arbetet, tror vi att du har kunskaper inom kollektivavtal och pensioner, och det är meriterande om du även arbetat med detta men inget krav.

Du har arbetat inom administration i något eller några år, och du är van att arbeta i en teamorienterad miljö.Som person är du noggrann, prestigelös och har en god servicekänsla. Du kommunicerar obehindrat på svenska och har goda kunskaper i Excel, samt en god allmän systemvana.

Hos oss har du möjlighet att växa in i en roll där du kan bidra med ditt kunnande och bli en del av ett glatt och hjälpsamt team. Vi ser fram emot din ansökan!

Viktig informat ion
Ovanstående är ett konsultuppdrag hos SJR med start omgående, och som pågår i minst 6 månader. Därefter finns god chans till förlängning eller överrekrytering till kunden. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4001671

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: