Ordersupport på ICA Special
ICA Sverige AB (Göteborg) / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ICA Sverige AB (Göteborg) i Göteborg ICA Gruppen är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, bank, apotek, specialvaror och fastigheter. ICAs värderingar grundar sig på enkelhet, engagemang och entreprenörskap. Balansen mellan individens drivkraft och kraften i det gemensamma är en del av vår framgång. Har du vilja och egna idéer finns en mängd möjligheter att lyckas hos oss.
ICA Special arbetar med inköp och försäljning av specialvaror (non-food) i samtliga ICA-format (Maxi, Kvantum, Supermarket, Nära) i Sverige och som återförsäljare till Baltikum. ICA Special ansvarar också för resultat och drift av Maxi Special AB, en helintegrerad kedja med ca 80 butiker som drivs i ICA Maxi Stormarknad med ca 900 medarbetare och en omsättning på ca 4,5 miljarder. Inom ICA Special ansvarar Supply Chain för hela varuflödet från leverantör till butik. Våra viktigaste nyckeltal är lageromsättningshastighet, servicegrad och logistikkostnad.
Publiceringsdatum2015-03-05Dina arbetsuppgifterSom medarbetare på ordersupport besvarar du inkommande frågor från butikerna via mail och telefon och stöttar KSN i samband med mässor. Avdelningen administreraroch följer upp klippartiklar i AOB, mediareturer, mellanskillnadskreditering och återkallelser. Inom ordersupport finns en funktion som agerar som 2 line support för onlinekonsumenternas kundtjänst. Avdelningen driver utveckling utifrån kundtjänst KPI:er inom Supply Chain. Ordersupport ansvarar för Supply Chains information till butik och arbetar proaktivt för butikernas bästa och supporterar butikerna i deras butiksystem.
ProfilVi ser gärna att du har gymnasial utbildning med erfarenhet av telefonsupport, butiksarbete eller annat serviceyrke. Du har grundläggande kunskaper i officepaketet och god systemkunskap i Servicemanager. Viktigt för att du ska lyckas är att du har förmåga att kunna uttrycka sig väl och pedagogiskt i tal och skrift.
Meriterande är kunskap inom ICAs system som LS, sälj och AOB, VFS-verktyget, claimsverktyget, leveransplaner och infrastruktur ICA Sverige.
ICA värnar om goda arbetsmiljöförhållanden för våra medarbetare. Vi har som målsättning att ha totalt rökfria arbetsplatser. Vi tillämpar drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet.
ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-17
Vänligen sök tjänsten på
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSiv Hansson, Chef 031-835455
FöretagICA Sverige AB (Göteborg)
AdressICA Sverige AB (Göteborg)
Mejerigatan 1
41295 Göteborg
KontorsadressMejerigatan 1
Göteborg
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2192327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.