ordersupport på ICA Special

ICA Sverige AB (Göteborg) / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2015-03-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "ordersupport på ICA Special" (publicerad 2015-03-05) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ICA Sverige AB (Göteborg) i Göteborg

ICA Gruppen är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, bank, apotek, specialvaror och fastigheter. ICAs värderingar grundar sig på enkelhet, engagemang och entreprenörskap. Balansen mellan individens drivkraft och kraften i det gemensamma är en del av vår framgång. Har du vilja och egna idéer finns en mängd möjligheter att lyckas hos oss.

ICA Special arbetar med inköp och försäljning av specialvaror (non-food) i samtliga ICA-format (Maxi, Kvantum, Supermarket, Nära) i Sverige och som återförsäljare till Baltikum. ICA Special ansvarar också för resultat och drift av Maxi Special AB, en helintegrerad kedja med ca 80 butiker som drivs i ICA Maxi Stormarknad med ca 900 medarbetare och en omsättning på ca 4,5 miljarder. Inom ICA Special ansvarar Supply Chain för hela varuflödet från leverantör till butik. Våra viktigaste nyckeltal är lageromsättningshastighet, servicegrad och logistikkostnad.

Publiceringsdatum
2015-03-05

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare på ordersupport besvarar du inkommande frågor från butikerna via mail och telefon och stöttar KSN i samband med mässor. Avdelningen administreraroch följer upp klippartiklar i AOB, mediareturer, mellanskillnadskreditering och återkallelser. Inom ordersupport finns en funktion som agerar som 2 line support för onlinekonsumenternas kundtjänst. Avdelningen driver utveckling utifrån kundtjänst KPI:er inom Supply Chain. Ordersupport ansvarar för Supply Chains information till butik och arbetar proaktivt för butikernas bästa och supporterar butikerna i deras butiksystem.

Profil
Vi ser gärna att du har gymnasial utbildning med erfarenhet av telefonsupport, butiksarbete eller annat serviceyrke. Du har grundläggande kunskaper i officepaketet och god systemkunskap i Servicemanager. Viktigt för att du ska lyckas är att du har förmåga att kunna uttrycka sig väl och pedagogiskt i tal och skrift.
Meriterande är kunskap inom ICAs system som LS, sälj och AOB, VFS-verktyget, claimsverktyget, leveransplaner och infrastruktur ICA Sverige.

ICA värnar om goda arbetsmiljöförhållanden för våra medarbetare. Vi har som målsättning att ha totalt rökfria arbetsplatser. Vi tillämpar drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet.

ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-17
Vänligen sök tjänsten på Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Siv Hansson, Chef 031-835455

Företag
ICA Sverige AB (Göteborg)

Adress
ICA Sverige AB (Göteborg)
Mejerigatan 1
41295 Göteborg

Kontorsadress
Mejerigatan 1
Göteborg
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2192325

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ICA Sverige AB (Göteborg)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ICA Sverige AB (Göteborg):