Orderkoordinator Med Känsla För Service Till Långsiktigt Uppdrag
JobBusters AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi nu efter en junior Orderkoordinator för att arbeta som koordinator till deras tjänster- och avtalsavdelning. Som Orderkoordinator blir din främsta uppgift att stödja återförsäljningsnätverket genom att svara på, hantera och informera om tjänster- och avtalsrelaterade frågor. Vidare innebär tjänsten arbetsuppgifter så som att utveckla kundens produkterbjudande genom att återkoppla erfarenheter vid vidareutveckling av tjänster och avtal samt utbilda nätverket i produktutbudet. Orderkoordinatorns arbetsuppgifter består av att beräkna reparationspris, skapa offerter samt förlängningar. Vidare kommer du arbeta med registrering av nya avtal, göra ändringar och avslut kring avtal samt ansvara för slutavräkning och fakturautskick. Uppdraget är tids obestämt och det finns goda möjligheter för rätt person till tillsvidareanställning.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget kommer utföras hos vår kund som sitter i Stockholm vid kungens kurva.
Kvalifikationer
• 2 års arbetslivserfarenhet inom administration, koordinering eller orderhantering
• Akademisk examen inom Administration, ekonomi eller motsvarande.
• God administrativ förmåga
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Personliga egenskaper
Du som söker får gärna ha tidigare erfarenhet från en liknande roll som har inneburit administration, orderhantering eller koordinering. Du har en mycket god administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Vi tror även att du har goda kunskaper i kommunikation och problemlösning samt att du har lätt för att lära sig nytt. Utöver det ser vi gärna att du är positiv, framåt och trivs i kontakten med andra människor. Vidare beskriver du sig själv som en person med hög servicekänsla som gillar att jobba i team och med en förmåga att planera och organisera.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid med start senast 12/11 till tillsvidare. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-10-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-23
Ange följande referens när du ansöker: 2742
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTora Matsson
Tora@jobbusters.se 072 396 69 00
FöretagJobBusters AB
AdressJobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm
KontorsadressWennerbergsgatan 10
Jobbnummer 4417915
Observera att sista ansökningsdag har passerat.