Orderhanterare

Randstad AB Västerås / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång, och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Dåkommer du trivas som konsult hos oss på Randstad!

 Till en av våra stora kunder söker vi en ordermottagare. Företaget är ett stort växande internationellt företag inom industrin beläget i Västerås. Tillsättning sker så snart vi hittat rätt person.

Dina arbetsuppgifter  
Du ingår i ett team av medarbetare där dina arbetsuppgifter främst består av att:

• Registrera reparations- och garantiorder
• Besvara kundernas frågor om leveranstid och tillgänglighet för order, reparationer och lagerfört material
• Upprätthålla god kundrelation samt ta hand om kundens frågor och önskemål
• Medverka till att servicegrad på order styrs enligt fastställda mål
• Upprätthålla informationsflödet mellan reparationsverkstad och kund
• Fakturera och utfärda kreditnotor
• Följa upp avvikelser på fakturor

 Din Bakgrund 
Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete med inriktning orderhantering. Du kommer förmodligen från industrin. Har du högskoleutbildning inom ekonomiområdet är detta meriterande. Vi tror vidare att du har vana av att arbeta med globala relationer och får gärna ha erfarenhet av globalt speditionsarbete. Du har mycket god datorvana och arbetar obehindrat i Office-paketet. Har du vana av att arbeta i SAP är det meriterande.
God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Dina egenskaper 
Vi söker dig som är trygg och stabil i dig själv och trivs med att jobba i team. Du har en positiv grundsyn, trivs med att hålla en hög nivå av kundservice och är van vid att hantera kunders önskemål, klagomål etc. För att klara denna roll krävs det att du har lätt för att lära dig nya system och rutiner, kan hantera många bollar i luften,  och är självgående.

Låter detta intressant?

Du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Urval och intervjuer sker löpande, och tillsättning sker så snart som möjligt.  För mer information om tjänsten kontakta konsultchef Maria Öhlander, 021-470 24 20.

Publiceringsdatum
2012-08-03

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Öhlander, +46 214702420, +46 704317424

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Jobbnummer
1305494

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: