Orderhanterare

Randstad AB Uppsala / Kontorsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Uppsala i Uppsala, Enköping, Heby, Knivsta, Tierp eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi söker nu en orderhanterare/logistikassistent till en av våra kunder i Uppsala. Företaget är ett stort internationellt företag inom Life Science.

Dina arbetsuppgifter 
Som orderhanterare kommer du främst att jobba med orderhantering mot kunder och återförsäljare. Du kommer att på olika sätt hantera ordrar på telefon, e-post och processa dessa. Ditt arbete kommer även att innefatta många kontakter, såväl internt som externt och det är viktigt att du kan arbeta snabbt och effektivt med dessa. Vidare ingår faktureringshantering och kundtjänst generellt.

Din Erfarenhet
Vi ser helst att du har gymnasieexamen. Du bör även ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter där man har telefonen och datorn som arbetsverktyg. Du har god datavana och har en administrativ ådra. Vidare har du goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, då mycket av kontakterna med kunder sker på engelska. Har du erfarenhet av affärssystemet Movex är det ett plus men ej ett krav. Dock så är erfarenhet av någon typ av affärssystem nödvändigt för att snabbt kunna sätta sig in i arbetet. God datorvana och erfarenhet av Excel är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Ditt intresse för service är grundläggande. Det är viktigt att du gillar att hantera kunder och vill serva dem på bästa möjliga sätt. Du kommer att arbeta självständigt vilket ställer krav på din förmåga att prioritera och ta ansvar. Det är också viktigt att vara noggrann och att ha lätt för att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter.

Tjänsten skall tillträdas omgående varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan så fort som möjligt.

Vi erbjuder ett varierande arbete och du blir anställd på ett av världens största bemanningsföretag där vi värderar den nära personliga kontakten med all vår personal. Randstad är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl.a. omfattar kollektivavtal, jämställdhetsplan och försäkringar.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Klötz på 070-431 74 26.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-05-03

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Individuell

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Klötz, +46 018-18 66 82

Företag
Randstad AB Uppsala

Adress
Randstad AB Uppsala
Kungsgatan 62
75320 Uppsala

Jobbnummer
1232427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Uppsala

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Uppsala: