Orderhandläggare med tekniskt intresse rekryteras till Bromma
Avanzera / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera i Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi en teknisk orderhandläggare. Vår kund är marknadsledande inom sin bransch, i världen såväl som på den svenska marknaden. Denna tjänst är placerad vid det svenska huvudkontoret i Bromma.
Detta är ett föräldravikariat på heltid som beräknas pågå under ett års tid. Tjänsten ska tillsättas efter årsskiftet.
Publiceringsdatum2012-12-19Dina arbetsuppgifterSom orderhandläggare kommer du att arbeta med välkända produkter för materialhantering i ett orderflöde som kräver och ger kunskap i/om kommunikation, teknik och ekonomi. Du får möjlighet att utveckla ditt teknikintresse kombinerat med ett stort ansvar för logistiken kring order, lager och fakturering.
Dina främsta arbetsuppgifter:
• hantera order från säljare
• lägga inköpsorder mot våra leverantörer
• ta hand om orderbekräftelser, avstämningar
• ansvara för fakturering, statistik och uppföljning
• hålla kontakter med säljare, kunder, leverantörer och teknisk support
Du kommer att ingå i ett välfungerande team av fyra personer och bli en del av ett företag som sätter kvalitet och personal högt på dagordningen.
BakgrundDu har lägst gymnasieutbildning i grunden och några års erfarenhet av administration med kundkontakter. Eftersom du kommer att arbeta i flera olika system är det en förutsättning att du har vana av något affärssystem. Har du kunskaper i Movex M3 och/eller Access är det meriterande. Du behärskar även Officepaketet. Du kommer främst att arbeta med svenska språket, men eftersom engelska är koncernspråket ser vi gärna att du har goda kunskaper i tal såväl som skrift.
Vi söker dig som är en engagerad och serviceminded administratör som med stor noggrannhet och entusiasm utför dina uppgifter. Du har lätt för att skapa kontakter och ta egna initiativ.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera.Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-27
Ange följande referens när du ansöker: 156
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Karbelius 08-545 28 303
FöretagAvanzera
AdressAvanzera
Box 853
10137 Stockholm
Jobbnummer 1421345
Observera att sista ansökningsdag har passerat.