Orderadministratör till Hallsberg
Performiq AB / Inköpar- och marknadsjobb / Hallsberg
2022-02-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör till Hallsberg" (publicerad 2022-03-21) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Hallsberg,
Kumla,
Lekeberg,
Örebro,
Degerfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Hallsberg,
Kumla,
Örebro,
Degerfors,
Karlskoga eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har god samarbetsförmåga och gillar att arbeta med service? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den vi letar efter till rollen som orderadministratör till vår samarbetspartner i Hallsberg.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
PerformIQ söker för kunds räkning en person som kan jobba administrativt med inriktning mot orderhantering. I rollen kommer du att erbjudas ett kommunikativt arbete där du supportar och framförallt hanterar orderadministration. Du kommer att ta emot inkommande ärenden från säljarna i Sverige, där alla ärenden hanteras via ett ärendehanteringssystem samt via telefon.
I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande ordrar i företagets affärssystem.
• Ta affärsmässiga beslut utifrån genomförd analys och utredning.
• Utföra arbetet på ett effektivt och kvalitativt sätt efter uppsatta rutiner, regelverk och processer.
Personprofil
Vi ser att du är en person som är öppen, positiv samt har god kommunikationsförmåga. Tjänsten passar dig som trivs i en miljö med högt tempo och god teamkänsla. Du kommer att arbeta i ett tight team vilket ställer krav på god samarbetsförmåga. Här får du möjligheten att hantera egna ärenden vilket ställer höga krav på att du är självgående och initiativrik. Det är viktigt att du kan bemöta andra människor för att snabbt kunna sätta dig in i deras processer där du agerar professionellt.
För att lyckas i denna roll krävs vidare:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office, samt allmänt god datorkunskap
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
Publiceringsdatum2022-02-22Övrig informationStart: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider, vardagar
Plats: Hallsberg
Om PerformIQ
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Alfred Domberg på
alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: administration, ordermottagning, orderhantering
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerformiq AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6423".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
http://www.performiq.se/ Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats PerformIQ Work AB
Kontakt Alfred Domberg
alfred.domberg@performiq.se Jobbnummer 6366880
Observera att sista ansökningsdag har passerat.