Orderadministratör på heltid till LG Electronics

Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor i Stockholm, Sundbyberg, Danderyd, Sigtuna, Knivsta eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Publiceringsdatum
2016-02-02

Dina arbetsuppgifter
Som Order Coordinator hos LG electronics kommer du ansvara för hela förfarandet i orderprocessen. Du kommer att arbeta med allt från ordermottagning, prishantering och kontroll att avtal etc följs till att följa upp packning och leverans och returprocesser. Du kommer se till att de order som mottas av LG läggs in i systemet för att sedan behandlas och levereras ut till kund i tid.

Arbetet omfattar dagliga kontakter med, naturligtvis externa kunder, men också ett stort antal interna kontakter inom LG Electronics organisationen såsom försäljning, inköp och logistik. Som Order Coordinator kommer du att ingå i en nordisk grupp av 8 positiva och engagerade personer med god sammanhållning. Du kommer ha en mycket betydande roll i teamet då din tjänst stödjer alla delar av orderprocessen.

Du kommer till exempel att:
Ta emot och hantera order i Oracle-baserat system
Kundansvar - danska och svenska kunder
Hantera returer och kreditering
Hantera deadlines
Hantera snabba beslut som kan gå utanför de dagliga rutinerna

Tjänsten erbjuder möjligheten att få arbeta med ett välkänt varumärke i en stor koncern och värdefulla erfarenheter av att jobba internationellt.

Vem är du?
Vi ser att du som söker har minst ett års erfarenhet från en administrativt koordinerande orderrelaterad roll. Önskvärt är en bakgrund inom orderhantering alternativt försäljning. Arbetet kräver att du har goda kunskaper i Microsoft Office, med störst vikt vid Excel. Du har även vana att navigera i komplexa system som t.ex. SAP och Oracle.

Vi tror att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, kunskaper i danska är mycket meriterande.

Som person är du social och trivs med att arbeta i team. Du har en god verbal och skriftlig förmåga och är strukturerad i ditt arbete. Vidare är du stresstålig och prioriterar dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Vi ser dig gärna som innovativ och lösningsinriktad. Du är nyfiken och intresserar dig för såväl kunden som för dina kolleger som sitter på olika platser i världen.

Att vara en del i LGs organisation innebär även höga krav på pålitlighet och ägandeskap av uppgifter.
LG är en dynamisk organisation som kräver flexibilitet och en strukturerad arbetsmetod, där varje medarbetares engagemang är avgörande. Du ser kulturella skillnader som utmanande och berikande och du har lätt att anpassa dig till nya omständigheter.

Uppdragets omfattning: heltid med start omgående
Arbetstid: 8.30-17 (30 min lunch)
Plats: Akalla

Vad kan vi erbjuda dig?
• Möjlighet att skaffa ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär samt ett värdefullt kontaktnät
• Arbete i dynamisk miljö med kundservice åt ledande internationella företag
• Friskvårdsbidrag
• En personlig konsultchef
• Du omfattas av kollektivavtal som ger dig avtalsenlig lön, ob-tillägg, pension, semesterlön med mera.

Hur söker jag jobbet?
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningsknappen och registrera ditt CV via www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Lindqvist +464523378

Företag
Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor

Adress
Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2649220

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor: