Orderadministratör med teknikintresse.
Bemanningsstyrkan AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2015-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör med teknikintresse." (publicerad 2015-03-19) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Om uppdragsgivaren
Vi söker en orderadministratör till vår uppdragsgivare i Kista, uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen.
Tjänsten ska tillsättas omgående, du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.
Koncernspråket är engelska så du måste vara flytande i engelska både i tal och skrift.
Publiceringsdatum2015-03-17Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, skapa forecast för försäljning, orderratio mot forecast, koordinera transporter samt säljstöd för företagets egna säljare.
Ett måste för den här tjänsten är att du är en mycket van användare av SAP och av Microsoft Excel. Du ska i excel minst klara av att göra makron, pivot-tabeller m.m.
Du ska ha erfarenhet av minst en av nedstående punkter:
• Order administration
• SCM
• Logistik
• Sales Planning
• Inköp
Vi ser helst sökande 27-45 år detta p.g.a. gruppsammansättning, bifoga ett löneanspråk och referenser i din ansökan.
Detta är en heltidsanställning med arbetstid måndag-fredag 8-17.
ProfilDu som söker ska vara stresstålig samt vara noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som jobbar administrativt och har datavana, gärna med kunskaper om försäljning och logistik,
Ledord som bör passa in på dig.
Rapp
Framåt
Positiv
Flexibel - gillar förändringar och att det går snabbt
Gillar högt tryck
Lätt för system
Lösningsorienterad
Vi erbjuder en trygg anställning, vi har självklart kollektivavtal och du får en dedikerad konsultchef som finns på plats hos uppdragsgivaren varje vecka.
Tjänsten ska tillsättas omgående så intervjuer kommer att hållas löpande.
Vi tar till denna tjänst emot ansökningar både via mail till
therese@bemanningsstyrkan.se och via vår hemsida
www.bemanningsstyrkan.seHar du frågor kring tjänsten så är du välkommen att maila dem till
therese@bemanningsstyrkan.se .
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 195
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Barvell Rappel
therese@bemanningsstyrkan.seFöretagBemanningsstyrkan AB
AdressBemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg
KontorsadressSkansvägen 27, Rosersberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2208063
Observera att sista ansökningsdag har passerat.