Orderadministratör i Göteborg
Randstad AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-10-07Dina arbetsuppgifterHar du förmåga att koordinera och gillar att vara där det händer? Trivs du i en roll där du får användning av dina såväl administrativa som kommunikativa egenskaper? Då kan du vara den vi söker.
Rollen som orderadministratör passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad. Du brinner för administration och struktur, ordning och reda. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både beställare och interna kollegor.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Du fungerar som länken mellan kunderna och företaget i övrigt. Som orderadministratör hanterar du övergripande beställningar från inkommande order till fakturering. Du samarbetar med olika avdelningar inom organisationen exempelvis, inköp och produktion. Du kan även komma att ingå i säljteamet på säljavdelningen i orderprocesser. Dina arbetsuppgifter som orderadministratör kan bland annat innebära:
Orderhantering
Fakturering
Transport- och tulldokumentation
Reklamationshantering
Uppföljning
Sammanställning av statistik
KvalifikationerSom person är du strukturerad och noggrann. Du har lätt för att ta till dig produktinformation och ge god service till kund. Du har stor social kompetens, skinn på näsan samt stresstålig då du kommer att ha flera processer igång samtidigt. Du är flexibel och har en positiv inställning. Stämmer beskrivningen på dig? Tveka inte, sök redan idag.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Så ansöker duUrval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Jakob Hammarström, konsultchef.
jakob.hammarstrom@randstad.seOm företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEj specificerad
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRandstad AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201410920".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Jakob Hammarström
jakob.hammarstrom@randstad.se Jobbnummer 7054732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.