Orderadministratör / Customer support
Quest Consulting Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Västerås,
Eskilstuna,
Enköping,
Strängnäs,
Arboga eller i
hela Sverige Vår kund söker en orderadministratör på heltid till sitt team i Västerås. Som orderadministratör tar du emot och hanterar allt från kundorder till inköp och fakturering. Du är i daglig kontakt med vår fabrik i Italien samt andra leverantörer för att följa upp och bevaka inköp. Som orderadministratör arbetar man mycket med kundkontakt och ansvara för kundorder och inköp.
Kundservice
o Du är första kontaktperson vid beställningar från kunder via telefon och mail.
o Du tar emot och registrerar inkommande kundorder.
o Kommunicerar internt och externt vid förseningar eller andra förändringar vad gäller kundorder.
o Hanterar och svarar på kundfrågor samt skickar vidare frågor till rätt kompetens internt.
Inköp
o Beställer direkt och indirekt material/tjänster från vår fabrik och andra leverantörer.
o Följer upp och bevakar inköp från vår fabrik och andra leverantörer.
o Har kontinuerlig kontakt med leverantörer och återkopplar vid kvalitetsproblem.
Publiceringsdatum2023-04-20Övrig informationo Ansvarar för att fakturera våra kunder efter slutförd leverans.
o Bidrar till utvecklingen av befintligt ordersystem samt utveckling och uppdatering av befintliga processer och rutiner.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service och/eller administration
• Du har en god dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har lätt för att samarbeta med andra samtligt som du är självgående med förmågan att prioritera.
• Du är organiserad och lösningsorienterad med ett stort kundfokus.
Meriterande om:
o Du sedan tidigare har arbetat med kundservice, orderregistrering och inköp.
o Du har tidigare erfarenhet av SAP.
o Du har eftergymnasial utbildning
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
info@quest.seVi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "quest4315".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 7682041
Observera att sista ansökningsdag har passerat.