Order- och säljadministratör sökes till Ogeborg AB

Ryska Posten / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2016-01-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Order- och säljadministratör sökes till Ogeborg AB" (publicerad 2016-04-05) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

Om Ogeborg:  
Ogeborg är ett familjeföretag i andra generationen som arbetar med mattor och textila golvmaterial. Sedan början av 1960-talet har Ogeborg hjälpt inredare, arkitekter och företag i skapandet av vackra och hållbara kontorsmiljöer på den svenska marknaden. Ogeborg har ett 10-tal medarbetare i Stockholm och är beläget på söder i ljusa och kreativa lokaler.

Om tjänsten:  
För omgående start söker vi nu för Ogeborgs räkning en färgstark och organiserad order- och säljadministratör. Tjänsten avser heltid, kontorstider måndag - fredag. Du kommer till en början att vara anställd som konsult hos Ryska Posten Bemanning med möjlighet till övertag. Du kommer att ingå i ett tight och glatt team där arbetsuppgifterna är varierande. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara orderläggning, skriva offerter, sköta posthantering, dokumentera avvikelser, skicka prover, svara i telefon samt att ta hand om kontoret. Du kommer även att ansvara för Ogerborgs lager av varuprover, varav körkort är ett krav.   

Vem söker vi:  
Vi söker dig som har ett utpräglat ordningssinne och stark servicekänsla. Du har hög arbetsmoral och tycker om att bemöta kollegor och kunder på ett trevligt och representativt sätt. Du är driven, självgående samt tar stort eget ansvar. Vidare är du van att arbeta på ett strukturerat sätt samt tycker om att ha ordning och reda runtomkring dig.

Vi tror att rätt person tidigare arbetat i en serviceorganisation eller i ett supportteam, får energi av att hjälpa andra och brinner för att leverera hög service. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Tidigare erfarenhet eller intresse för textil, färg och form är meriterande.

Vi söker dig som vill jobba i ett litet, tight team där varje medarbetare är en viktig resurs och där egna idéer/ initiativ primeras. Du värdesätter lojalitet, trygghet samt att ha kul på jobbet. För rätt person finns stor utvecklingspotential.

Start omgående, urval sker löpande.     
Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2016-01-27

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63 B
10253 10253

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63 B

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2637211

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: