Order- Och Kundsupport Till Cees I Malmö!

Framtiden i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
2024-04-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Order- Och Kundsupport Till Cees I Malmö!" (publicerad 2024-05-20) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Malmö, Staffanstorp, Lund, Svedala, Kävlinge eller i hela Sverige

Är du en strukturerad lagspelare med en nyfikenhet som driver dig framåt? Då kan rollen som Order- och kundsupport hos CE Engineering Solutions vara något som passar dig! Ta chansen och bli en del av ett agilt team med kund i fokus.

CE Engineering Solutions är inte bara ett teknikföretag, det är en dynamisk kraft som driver innovation framåt. Företaget skapar och tillverkar specialanpassade fordonslösningar främst för byggmaskins- och gruvindustrin. Genom nära samarbete med sina kunder skapar de banbrytande lösningar som ökar produktiviteten och utvidgar användningsområdena baserat på specifika behov och önskemål. Deras ambition? Att bli Europas främsta leverantör av specialmaskiner inom dessa segment.

I utkanten av Malmö, med ett dedikerat team på cirka 60 engagerade medarbetare, driver bolaget en gemensam vision framåt. Även om CE Engineering Solution är ett självständigt företag är de helt ägda av Volvo Construction Equipment, en del av Volvo Group.

Om rollen:
Som en del av teamet kommer du att arbeta sida vid sida med kollegor som brinner för att leverera speciallösningar till kunder. I säljavdelningen knyter ni samman ingenjörer, produktion, inköpsteam och kunder för att tillsammans uppnå de bästa resultaten.
I rollen som Order- och kundsupport är du hjärtat i verksamheten med ansvar för att registrera företagskunder och hålla koll på varje orderresa från början till slut. Du tar emot beställningar, koordinerar transport, och ser till att kunderna får sina maskiner på överenskommen tid och plats - till överenskommen kostnad och kvalitet.

Du kommer även att hantera faktureringar och ha löpande mejlkontakt som rör förfrågningar vilket innebär full kontroll över hela processen, ofta i samarbete med säljkollegor och supportteam. Det kan handla om allt från reservdelar till priser och här får du möjlighet att göra verklig skillnad varje dag.

Men det stannar inte där - här finns det utrymme för att växa och utvecklas! Om du har tekniskt kunnande kan du bli en ovärderlig stöttepelare för säljteamet. Dessutom kan du kan arbeta med allt från att skapa försäljningsmaterial till att hantera sociala medier beroende på intresse.

Publiceringsdatum
2024-04-17

Dina arbetsuppgifter
• Löpande uppföljning med kunder genom koordinering av transport och leverans
• Fakturahantering
• Mejlkontakt
• Ansvar för markandsmaterial och kommunikationskanaler

Vem söker vi?
Som person trivs du i sociala sammanhang och har lätt för att kommunicera med andra. Du är energisk, utåtriktad och tycker om att bygga relationer med både kollegor och kunder. Du har förmågan att hålla ordning på många uppgifter samtidigt och prioritera dem effektivt. Utöver det ser vi gärna att du är en nyfiken individ med en ständig strävan efter att lära dig nya saker och förstå kundbehov och önskemål.

Kvalifikationer
• Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Du har erfarenhet från servicebranschen eller inom en administrativ roll och vet hur du bemöter kunder på bästa möjliga sätt.

Meriterande:
• Har du arbetat i Monitor eller annat affärssystem är det meriterande
• Erfarenhet av Excell och/eller fakturahantering är ett plus
• Intresse eller erfarenhet av fordonsbranschen eller tekniskt arbete välkomnas
• Intresse för webbdesign eller arbete med sociala medier är också önskvärt

Om Framtiden AB:
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För tjänsten som Order- och kundsupport till CE Engineering Solutions kommer du inledningsvis vara anställd konsult via oss på Framtiden, för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Rekryteringsprocess:
1. CV-urval
2. Intervju med Framtiden
3. Personlighetstest
4. Referenstagning
5. Intervju med kund

Anställningsvillkor
Omfattning: Heltid
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Malmö
Arbetstider: 08.00-17.00

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_49188_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Haris Haskic
haris.haskic@framtiden.com

Jobbnummer
8618915

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: