Order Coordinator
Bygghemma Group Nordic AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bygghemma Group Nordic AB i Malmö,
Lomma,
Kävlinge,
Mölndal,
Kalmar eller i
hela Sverige Bygghemma Group är en snabbt växande e-handelsgrupp som på kort tid etablerat sig som en av de största och mest framgångsrika aktörerna inom retail online i Norden. Under devisen "We make living easy" binds gruppens närmre 25 varumärken samman av en kultur som kännetecknas av engagemang, resultatfokus och en stark entreprenörsanda.
Är du en lösningsorienterad och hungrig person som brinner för kundresan? Vill du arbeta för en av Nordens snabbast växande aktörer inom e-handel? Då kan detta vara rollen för dig!
Till bygghemma.se söker vi nu en Order Coordinator som vill vara med i vårt nya Customer Experience team.
Det är minst lika viktigt för oss att kunden får rätt bemötande som rätt produkt. Servicen vi ger bygger grund för långvariga relationer. I Customer Experience teamet arbetar vi för att öka kundnöjdheten och därigenom skapa återkommande kunder. Som Order Coordinator arbetar du för att säkerställa att kundens lagda order motsvarar förväntningarna.
Rollen
Rollen ansvarar för inkommande kund- och leverantörskontakter till bygghemma.se gällande affärer som av olika anledningar riskerar att tappas. Orsakerna kan vara leveransförseningar, sortiment som utgått och avbeställningar. Som Order Coordinator arbetar du för att kunden får bästa möjliga hantering av ärendet.
Huvudsakliga ansvarsområden;
• Vägleda kunder och leverantörer till korrekt orderläggning
• Hjälpa kunden att korrigera och ändra i existerande beställningar
• Förhindra och förebygga makulerade orders
• Bidra till optimerat orderflöde
• Representera och fortsätta bygga ett starkt varumärke för bygghemma.se
Tjänsten är placerad vid Bygghemmas kontor i Malmö eller Oskarshamn. Du rapporterar till Head of Customer Experience.
Om dig
Vi söker dig som är engagerad, handlingskraftig och har förmåga att strukturera. Kanske har du jobbat med kundservice med fokus på kundnöjdhet innan, eller i annan säljande eller supporterande roll. Vi lägger stor vikt på din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, ditt driv och din vilja att vara med att bygga upp något riktigt bra. Du behärskar svenska hinderslöst.
Eftersom Bygghemma växer kraftigt och avdelningen Customer Experience är ny är det viktigt att trivas i en föränderlig miljö med högt tempo.
Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2019-12-18Om företagetBygghemma Group är den ledande onlinebaserade leverantören av hemförbättringsprodukter i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett brett produktsortiment till attraktiva priser med bekväm hemleverans inom framför allt områdena heminredning, trädgårdsprodukter och byggvaror. Några av koncernens mest namnkunniga onlinebutiker är bygghemma.se, chilli.se, trademax.se och furniturebox.se i Sverige, bygghjemme.no i Norge, netrauta.fi, taloon.com och kodin1.com i Finland samt myhomemobler.dk och frishop.dk i Danmark.
Bygghemma Group omsatte ca 5 miljarder kronor 2018 och är noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap. Totalt har koncernen drygt 1 000 anställda och huvudkontoret är beläget i Malmö.
Läs mer på:
www.bygghemma.se (
http://www.bygghemma.se) och
www.bygghemmagroup.se (
http://www.bygghemmagroup.se)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBygghemma Group Nordic AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bygghemma Group Nordic AB (org.nr 556800-9798)
Arbetsplats Bygghemma.se
Jobbnummer 5007972
Observera att sista ansökningsdag har passerat.