Operativ inköpare med strategiska mål
Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Har du kunskap inom operativt inköpsarbete och längtar efter en spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter? Fortsätt läs!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i vår kunds team för beredskap och inköp. Här kommer du till en början arbeta operativt men tjänsten kommer att utvecklas och vi ser därför att du strävar åt en mer strategisk roll. Du kommer att jobba proaktivt och är duktig på att se vad som kan förbättras och kommer gärna med lösningar för att effektivisera.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantering av rekvisitioner
• Orderläggning
• Leverantörskontakt
• Fakturahantering
• Analysarbete av KPI:er
Om företaget
Vår kund är ett växande och globalt företag som verkar inom förpackningsindustrin. Här får du chansen att vara med på en spännande resa då företaget växer så det knakar. Vår kund är verksam i trettio länder där Kina, Pakistan och Ryssland är deras största marknader. De utvecklar en innovativ produkt med mycket miljöfokus. Här kommer du att trivas som vill jobba med engagerade kollegor som hela tiden strävar framåt.
Om du vill framåt och klättra i din karriär är det nu du ska söka dig hit!
Din profil
Din personlighet är viktig! Du är analytisk och driven, social och gillar att ta tag i saker. Du hanterat problem så fort de uppstår och struktur kommer naturligt för dig. Du är noggrann i det du gör och självklart tar du ditt arbete på stort allvar. För dig med ambitioner finns det alla möjligheter att växa i rollen!
Skallkrav:
• Kunskap av inköpsarbete, genom utbildning eller erfarenhet
• God svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Erfarenhet av ERP-system, gärna IFS.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Helsingborg
Sök denna spännande tjänst redan idag eller tipsa en vän! Urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-12-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-20
Ange följande referens när du ansöker: 18441
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBim Nejdebring
bim@framtiden.com 0722-145453
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drottninggatan 1D
21211 Malmö
KontorsadressDrottninggatan 1D
Jobbnummer 4496659
Observera att sista ansökningsdag har passerat.