Operativ inköpare, karlskoga

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-28

Dina arbetsuppgifter
Har du kunskap inom inköp och är nyfiken på att arbeta som konsult? Just nu har vi ett spännande uppdrag och söker för kunds räkning operativ inköpare. Rollen ställer vidare krav på dig att ha en god kommunikativ förmåga och är noggrann samt strukturerad i ditt arbetssätt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
För att trivas i denna roll är du driven, serviceinriktad och har en mycket god samarbetsförmåga. Huvudsakliga arbetsuppgifter i denna roll kommer bland annat att innefatta:

Erfarenhet av att ha arbetat med rutiner-och processer
Upprätta inköpsorder och se över leveranser
Säkerställa att diverse produkter finns i lager
Se över och uppdatera KPI: er till leverantörer
Arbeta nära leverantörsteamet i diverse frågor så som köpberedning

Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna roll uppfyller du följande kvalifikationer:
Du har 1-2 års erfarenhet av inköp, alternativt utbildning med minst 6m erfarenhet.
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.
Körkort och tillgång till bil.
Goda kunskaper i MS Office.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från försvarsindustrin.

Erfarenheter
Vi ser gärna att du har 1-2 års erfarenhet inom inköp.

Så ansöker du
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201413737".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Pernilla Jansson
pernilla.jansson@randstad.se
+46700000000

Jobbnummer
7121739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: