Onboard Supply Chain Manager
21Activa Bemanning & Rekrytering AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
2025-10-16
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 21Activa Bemanning & Rekrytering AB i Solna,
Stockholm,
Järfälla,
Sollentuna,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
•
Uppdragsperiod: 26-okt-2025 - 30-apr-2026
As Onboard Supply Chain Manager you are part of SAS Onboard Team responsible for SAS customer experience onboard as well as supporting back-office systems, operations control, onboard supply chain and aircraft interior.Here you get the opportunity to work with all products onboard and all the related logistics and processes.
You have a central role in the Onboard team and, once a decision have been taken to add/change a product, you have the overall responsibility to secure the supply chain to the catering stations. You work in a constantly changing environment with strong focus on cost optimization and sustainability and you are central for the operational and commercial success for Onboard. Load: 100% You are located at SAS head office in Frösundavik, Stockholm and report to Head of Onboard Products and Operational Excellence. Duty travels as per the role requires. As Onboard Supply Chain Manager you will:
• Lead and manage 4PL and 3PL providers.
• Continuously optimize the entire Onboard supply chain together with suppliers.
• Secure correct forecasts and lead the work with suppliers.
• Secure communication regarding products and product decisions.
• Keep waste on minimum level.
• Participate in negotiations with suppliers.
• Be an enabler and problem-solver.
Kvalifikationer To be successful, we believe you should have
• Minimum 5 years of work experience with complex supply chain solutions, preferably in an international environment.
• Strong ability to lead yourself in a constantly changing environment.
• An analytical mind.
• Very good Excel knowledge.
• Excellent English communication skills - verbal and written.
We believe you
• Are a team player.
• Are the one that "Get things done!"
• Have a high level of energy, drive, and tenacity, ability to work under pressure and to thrive in a fast-paced environment.
• Are structured, trustworthy, enthusiastic and a fast learner.
• Have strong problem-solving skills.
Om arbetsgivaren 21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar-och tjänstemannasidan.
Vi har självklart kollektivavtal och är auktoriserade hos Kompetensföretagen. Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen. För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.
Ersättning fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 21Activa Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 559313-8133)
Kontakt Anja Lowndes
0706187297 Jobbnummer 9560137