Område Nord Sjuksköterska/Distriktssköterksa
Helsingborgs stad / Sjuksköterskejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helsingborgs stad i Helsingborg ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER
Område Nord omfattar Ödåkra ,Kattarp Fredriksdal, Drottninghög samt Dalhem. I vårt uppdrag ingår bla. att svara för en god och säker vård med kvalitet i såväl vårdboende som i det egna hemmet.
Publiceringsdatum2007-10-03KvalifikationerDu ska vara legitimerad sjuksköterska eller/och distiktsköterska
Vi utgår ifrån att Du vill arbeta i team där olika yrkesgrupper ingår och där Du kan tillföra
• professionel omvårdnad utifrån individuella behov
• samordna vårdinsatser samt upprätta kontakter med olika vårdgivare
• arbeta med ett rehabiliterande förhållningssätt
• handleda och entusiasmera medarbetarna
• aktivt medverka i områdetrs kvalitetsutveckling
• samt inneha god erfarenhet av allmänt förekommande dataprogram.
• gärna kunskaper i procapita
Anställningstyp/arbetstiderTillsvidare (Enligt överenskommelse)
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: Ange löneanspråk i ansökan
KontaktHelen Andersson, Enhetschef , 042-106615
Ann-Charlotte Andersson, Enhetschef Lundhagen , 042 - 10 45 80
Eva V-Carlsson, Dsk , 042 - 20 66 65
Så ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://www.offentligajobb.se/cv/cv/default.aspx?oj=true&EmployerAddID=99850Tjänstgöringsgraden är på heltid. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.
Vi erbjuder:
• Kompetensutbildning
• Personalfriskvård
• En trevlig och kreativ arbetsplats
• Samt ett område i utveckling med stora möjligheter för alla anställda.
Ansökan via brev skickas till
Tuvehagens Vårdboende
Susanne Hellberg
Allerumsvägen 16
260 35 Ödåkra
Sista ansökningsdag 2007-10-15
Vi tar emot ansökan via epost:
susanne.hellberg@helsingborg.seFöretagHelsingborgs Stad
25189 Helsingborg
Mer information på
www.helsingborg.se Jobbnummer 8028
Observera att sista ansökningsdag har passerat.