Olympus söker en Fältservicechef / Kundansvarig
TNG Group AB / Chefsjobb / Stockholm
2017-08-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Olympus söker en Fältservicechef / Kundansvarig" (publicerad 2017-09-10) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Fältservicechef / Kundansvarig till Olympus Medical Systems i Stockholm. Sök här!
Har du intresse för att skapa goda kundrelationer, har du ledaregenskaper och ett tekniskt intresse? Då kan detta vara jobbet för dig! Olympus Medical Systems befinner sig i en expansiv fas och stärker nu organisationen med en mycket viktig roll. Som Fältservicechef kommer du ansvara för en grupp fältservicemedarbetare samt vara Kundansvarig för ett stort serviceavtal. Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som fältservicechef får du stort eget ansvar och möjlighet att påverka företagets fortsatta expansion och framgång. I ditt team har du sex engagerade och kompetenta medarbetare, som besitter stor teknisk kompetens. Du kommer att få stora möjligheter att själv driva och förbättra fältservicearbetet tillsammans med gruppen. Parallellt med ovan, ansvarar du även för eftermarknaden hos en av Olympus största kunder. Detta är ett ypperligt tillfälle att från början vara med och översätta teori till praktisk kundnöjdhet.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Din roll kommer att ha två huvudsakliga områden - Fältservicechef samt Kundansvarig för ett stort serviceavtal.
* I rollen som fältservicechef så kommer du att få stora möjligheter att själv driva och förbättra fältservicearbetet tillsammans med en erfaren och kompetent grupp, som idag utför såväl akut som förebyggande underhåll på medicinteknisk utrustning hos kund. Du kommer att ha fullt personalansvar för gruppen, dess leverans och kundnöjdheten.
* I rollen som kundansvarig kommer du att ansvara för ett samarbete med en av Olympus största kunder. Där kommer du att säkra efterlevnad av serviceavtalet för all utrustning. Du kommer att koordinera servicearbeten, utbilda, driva förbättringsprojekt, samt vara länken mellan verksamheten och Olympus gällande Service. Detta genom mycket täta kundkontakter, ofta på plats hos kunden.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är placerad vid Mall of Scandinavia i Solna i ljusa och moderna lokaler. Bolaget består idag av drygt 80 personer och omsätter ca 400 MSEK. Olympus Sverige AB tillhör en världsomspännande koncern med säte i Japan. Som nyanställd får du en gedigen introduktion med information och verktyg för att på ett effektivt sätt komma in i din nya roll.
Tjänsten är på heltid och startar efter sommaren.
VEM ÄR DU?
För att trivas och bli framgångsrik på den här unika positionen, ser vi gärna att du förutom gedigen ledarerfarenhet, även har arbetat i ett nära kund-leverantörsförhållande. Eftersom rollen innebär en del administrativt arbete trivs du med ett systematiskt arbetssätt och har mycket goda kunskaper inom IT, gärna inom systemintegration. Vidare behöver du vara en strukturerad person som får rätt saker att hända, i rätt tid. Goda kunskaper i Svenska och Engelska, både i tal och skrift. B-körkort är nödvändigt då det ingår en del tjänsteresor.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-08-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGoitom Semere
goitom.semere@tng.se 0707386709
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3634892
Observera att sista ansökningsdag har passerat.