OKQ8 rekryterar Solution Specialist - CRM
Experis IT Huvudkontor / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Södertälje,
Sigtuna eller i
hela Sverige OKQ8 Sverige och Q8 Danmark är tillsammans ett av Skandinaviens största drivmedelsbolag. Vi är en engagerad och kundfokuserad organisation med över 4000 medarbetare i Sverige och Danmark. Våra värderingar öppen och ärlig, kundfokus, leverans och kompetens präglar vårt dagliga arbete. Våra medarbetare har alla något unikt att erbjuda och genom våra värderingar kan vi växa och utvecklas. Vi har över 1000 drivmedelsstationer i Skandinavien där vi tillhandahåller produkter och tjänster för människor i rörelse. Här erbjuds drivmedel, hög servicenivå, tillgänglighet samt ett generöst utbud av bilistiska produkter, fräsch mat och ekologiskt kaffe. Vi arbetar aktivt för att driva utvecklingen av mer klimatanpassade och miljövänliga drivmedel och produkter. Läs mer på
www.okq8.se och
www.q8.dkOKQ8 har en stark vision och väl definierade mål för vad man vill åstadkomma. I detta ingår en offensiv satsning på IT avdelningen och CRM är central del i denna satsning. I denna roll ges spännande möjligheter att delta i OKQ8s utveckling inom CRM. Organisatoriskt är tjänsten placerad under IT och enheten Business Solutions. Man rapporterar till Managern för Business Solutions.
Publiceringsdatum2016-01-27Dina arbetsuppgifterSom Solution Specialist har du ansvar för CRM-lösningen och dess underliggande applikationer. Du ansvarar för förvaltning och vidareutveckling och har det operativa ansvaret för att säkra den optimala leveransen enligt verksamhetens krav. Vid fel- och förändringshantering ansvara du för att applikationssupporten fungerar enligt etablerade rutiner på ett effektivt sätt. Du arbetar nära Solution Area Manager och verksamheten, samt samarbetar dagligen med svenska och danska kollegor och externa leverantörer. OKQ8 har en tydlig Microsoft-strategi och har därför satsat på MS Dynamics CRM.
Vem är du?
Vi söker dig som har relevant universitetsutbildning samt några års erfarenhet av en liknande roll med CRM system, helst MS Dynamics CRM. Du har god förståelse för master- och kunddata och vad man kan använda den till. Vi ser även att du har erfarenhet av att specificera och granska tekniska lösningar. Då du kommer att vara involverad i olika utvecklingsprojekt ser vi att du kunskap inom utveckling- och testmetodik. Rollen kräver goda språkkunskaper inom svenska och engelska. Danska är meriterande. För att vara framgångsrik i rollen är du som person handlingskraftig och lösningsorienterad. Vi ser även att du är strukturerad, analytisk och gillar problemlösning. Du är noggrann i ditt arbetssätt och arbetar mot uppsatta mål.
Vad kan OKQ8 erbjuda dig?
Customer Relationship Management (CRM) är ett av våra fokusområden. Rollen som Solution Specialist - CRM ger rätt person stor möjlighet att själv utvecklas och sätta sin prägel på tjänsten. OKQ8 är i startgroparna för att påbörja en utvecklingsresa så vi kan lova några händelserika och utmanande år som förhoppningsvis resulterar i en IT miljö som på ett helt nytt sätt stödjer OKQ8's affär. Placeringsort är Stockholm.
Kontaktperson för detta jobbI den här rekryteringen samarbetar OKQ8 med Experis IT. För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jan Falck, 08-508 954 44,
jan.falck@se.experis.com . Vi jobbar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Falck 08-50895444
FöretagExperis IT Huvudkontor
AdressExperis IT Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2638781
Observera att sista ansökningsdag har passerat.