Office & Facility Manager
Adecco, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu behöver vi en Office & Facility Manager till uthyrningsuppdrag till en av våra kunder i Stockholm City
Vår kund är ett av de världsledande mjukvaro- och teknologiservice företag. De har mer än 20 000 anställda och servar ca 25 000 kunder världen över.
Publiceringsdatum2010-03-22ArbetsuppgifterI egenskap av Office manager blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara för den dagliga driften av kontoret och receptionen. Det innebär att du sköter allt från bemanningen av receptionen, till att coacha och följa upp ditt team; idag bestående av tre medarbetare. Du ansvarar för en kostnadseffektiv drift av kontoret och att verksamheten förses med bra administrativt stöd för övrigt. Att hantera och diskutera med olika leverantörer som erbjuder tjänster och produkter till kontoret hör också till dina sysslor. Du kommer även att ansvara för säkerhetsfrågor på kontoret, planera och arrangera möten och events tillsammans med HR avdelningen och den Administrativa Enheten.
Vem söker vi?
Vi tror att du har tidigare erfarenheter av liknande arbetsuppgifter och gärna personalansvar. Det är viktigt att du har mycket bra kunskaper i både engelska och svenska i tal och skrift eftersom företaget arbetar på internationellt basis.
Vi ser dig som en, ambitiös, initiativtagande och prestigelös person som har goda organisatoriska kunskaper och ett bra detaljsinne.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk;
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=756203
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Malin Bäckstrand på 08-598 983 24, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagAdecco, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 612371
Observera att sista ansökningsdag har passerat.