Office Manager till uppdrag i Stockholm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker en driven och engagerad Office Manager som vill ta ansvar för vår kunds kontor och vara en viktig del i deras team. Som Office Manager kommer du att ha ett brett ansvarsområde och vara en naturliga first point of contact för både interna och externa kontakter. Du kommer att ha en viktig roll i att skapa en trivsam miljö på kontoret och se till att allt fungerar smidigt.

Som Office Manager kommer du att ha följande ansvarsområden:

* Bemanna receptionen och svara i växeln
* Sköta posthantering och scanning av post/inkommande dokument
* Välkomna besökare och se till att de känner sig välkomna
* Ansvara för trivsel på kontoret
* Beställa kontorsmaterial och dagligvaror
* Ansvara för företagets info-mail
* Hantera enklare ekonomiadministration och sköta vissa faktureringsrutiner och konteringar
* Delta vid on-boarding och säkra uppläggning i administrativa system, inköp av hårdvara och iordningsställande av kontorsplatser
* Administration av tjänstebilar och pool-bilar samt bolagets körjournal
* Ansvar för planering av evenemang och konferenser
* Stötta ledningsgruppen i daglig dags och vara deras förlängda arm
* Utveckla kontors- och administrativa rutiner

Vem är du?
Vi söker dig som är självgående och har god organisatorisk förmåga. Du är en positiv och serviceinriktad person som har lätt för att samarbeta och kommunicera med både interna och externa kontakter. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van vid att hantera enklare ekonomiadministration. Du är van att arbeta med olika datasystem och har goda kunskaper i Office-paketet.

Du erbjuds
Vi erbjuder en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö där du får möjligheten att arbeta med kompetenta och duktiga kollegor som drivs av utveckling och engagemang.
Detta är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på 6 månader och för rätt person finns det även möjlighet till direktrekrytering efter denna tidsperiod. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och arbeta hos vår kund i centrala Stockholm. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig konsultchef Felicia på felicia.pettersson@jurek.se.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan!





Sökord: office manager, receptionist, executive assistant, management assistant, coordinator, administrator, administration, administratör, coordinator, assistent, service, office assistant, kontorsassistent

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Jobbnummer
7675437

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: