Office Manager till Selecta
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Lidingö,
Järfälla eller i
hela Sverige Om tjänsten
För ett konsultuppdrag på initialt två månader söker vi nu en Office Manager till vår kund Selecta. Vi söker dig som brinner för service och trivs i en dynamisk roll med många kontaktytor. Är du på jakt efter ett nästa steg och gärna tar det i ett spännande internationellt företag? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Om företaget
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Sverige finns Selecta på 34 orter och har ca 500 anställda. Selecta erbjuder sina kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa. För mer information läs gärna mer på
www.selecta.se. Selecta sitter idag i Årsta men kommer inom kort att flytta in i nya fräscha lokaler i Solna Strand.
I denna roll kommer du att vara anställd som konsult via oss på KFX HR-partner. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord och vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Med våra 30 år i branschen har vi en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start.
Arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager hos Selecta har du ansvar både för reception och viss internservice. Du är den som ser till att besökare känner sig välkomna och den som hjälper dina interna kollegor att trivas på jobbet! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå i:
• Ta emot och välkomna besökare
• Posthantering
• Beställning av kontorsmaterial, frukt, luncher och fika
• Boka konferensrum och ställa i ordning inför möten
• Bokning av taxi och hotell för besökare
• Sköta kontakten med leverantörer inom städ, fastighet och mat
• Visst administrativt ansvar vid nyanställningar, så som beställning av ID - kort och telefoni
• Hålla kaffemaskiner och allmänna ytor snygga
Du är helt enkelt den som har det övergripande ansvaret för att de dagliga sakerna fungerar på kontoret - med fokus på trivsel och service! Det kommer även att finnas utrymme att bistå andra avdelningar med administrativa uppgifter, så som sortera och kontera fakturor.
Kvalifikationer
Vi tror att du har tidigare erfarenhet från en liknande roll som receptionist eller assistent, där du haft nytta av att du ordningsam och en skicklig administratör. Utöver det är du van att arbeta i en rörlig roll, där det krävs ett öga för detaljer. Du ser när någonting behöver ordnas och drar dig inte för att hugga tag i problem. Kundfokus är ett av Selectas värdeord och det är något som du ser som självklart - för dig är trivsel och god service viktiga komponenter i ditt jobb! För att lyckas i rollen ser vi att du har förmåga att arbeta självständigt och prioritera dina olika ansvarsområden. Samtidigt trivs du i samarbete och skulle beskriva dig själv som en social och kommunikativ person.
Krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket, i tal och skrift. Du är van att arbeta med datorn som verktyg och har erfarenhet av Office365.
Övrigt
Selecta är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du ett gott kaffe! Stämmer rollbeskrivningen in på dig? Skicka då in din ansökan omgående! Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående. Initialt sträcker sig uppdraget två månader men med chans till förlängning. Arbetstiderna är 8-16.30. Vid eventuella frågor, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2018-12-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-04
Ange följande referens när du ansöker: 3544
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnea Hägg
FöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 4520933
Observera att sista ansökningsdag har passerat.