Office Manager till Nordika Fastigheter
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-01-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager till Nordika Fastigheter" (publicerad 2016-05-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Nordika är en expansiv och ledande aktör som arbetar med att investera institutionellt kapital i fastigheter. Bolaget grundades år 2011 och består av ett litet team om 9 medarbetare. Nordika strävar efter att skapa värde genom goda investeringar och utveckling av fastigheter. Kontoret är beläget i toppmoderna lokaler på Norrlandsgatan.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot besökare, svara i telefon samt se till att konferensrum och allmänna ytor är representativa.
Du kommer att ha ett övergripande ansvar över kontoret och se till att den dagliga driften "flyter på". Du underlättar och supporterar för kollegor och är behjälplig med uppgifter som t.ex.
• Resebokningar
• Boka och organisera möten
• Inköp av kontorsmaterial
• Beställning av frukt, kaffe och kontorsmaterial
Event och sena möten kan förekomma då du kommer att koordinera dessa.
Din profil / Your profile
För att trivas i rollen som kontorsassistent hos Nordika ser vi gärna att du har något års erfarenhet från liknande arbete. Du är engagerad och gör alltid det där lilla extra för att kollegor och besökare ska känna sig välkomna och trivas.
Vi söker dig med högt engagemang och positiv energi som med hög servicenivå hjälper till att skapa en arbetsplats av högsta kvalitet för såväl medarbetare som besökare.
Gymnasiekompetens är ett krav och högskoleutbildning är meriterande.
Du har goda kunskaper i Office paketet och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Övrigt / Other
Tjänsten tillträds så snart som möjligt. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Känner du att det är en tjänst som skulle passa dig, skicka då in en ansökan med CV och en motivation till varför just du skulle passa. Vid frågor vänligen kontakta Maria Bergholtz på
maria.bergholtz@inhouse.seVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-01-25ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-13
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1430
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Bergholtz 0723763324
maria.bergholtz@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2633200
Observera att sista ansökningsdag har passerat.