Office Manager till kund vid behov

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Du kommer att f? ett helhetsansvar f?r f?retagets lokaler med allt som h?r d?rtill. Uppgifter som ing?r ?r bl.a:
• Best?lla kontorsmaterial, samt att produktionsleda tryck f?r internt material.
• Ansvara f?r bes?kare och f?rbereda inf?r m?ten med allt som beh?vs mat, dryck, projektor etc.
• Kontorsansvarig, se till att lokalerna ?r rena, plocka bort disk, sortera papper, best?lla mat
och dylikt.
• Svara i telefon mm.
Som Office Manager hos v?r kund ska du h?lla en h?g serviceniv? b?de mot medarbetare som kunder. D?rf?r kr?vs det att du som person ?r sj?lvs?ker, initiativrik, social och glad. Vidare ?r du en prestigel?s och ansvartagande person som g?rna har ett intresse f?r filmproduktion. Dessutom ser vi att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du talar och skriver engelska och svenska obehindrat.
Du kommer att vara anst?lld av Inhouse och uthyrd till kunden. Arbetstiderna ?r vid behov, omkring 40 timmar i m?naden. ?r detta ett uppdrag som skulle passa dig?, s?k du via Inhouse hemsida, www.inhouse.se under aff?rsst?d.
Gl?m inte att motivera varf?r det passar dig att arbeta just p? detta s?tt.

Publiceringsdatum
2009-11-10

Arbetstider och omfattning
Visstidsanst?llning 3 - 6 m?nader
Deltid
L?n
Fast l?n

Kontakt
David Artberg, Konsultchef, 08-52 22 33 13 (Telefon), David.Artberg@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM
Bes?ksadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306

Jobbnummer
534539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: