Office Manager Till En Designbyrå
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en Office Manager som vill ha ett varierat och spännande arbete inom en innovativ byrå. Tjänsten är på heltid med start i augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att sköta den dagliga driften av kontoret, svara på inkommande samtal,förbereda inför möten, stötta ekonomiavdelningen samt boka resor och hotell. Vår kund är en erkänd designbyrå som arbetar med att förmedla digitala strategier och innovationer. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i moderna och härliga lokaler.Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta i augusti.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta med service.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer först att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden. Planen är att anställningen sedan ska tas överav kundenom det känns rätt för båda parter.
Publiceringsdatum2018-06-21Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
• Ansvara över den dagliga driften
• Se till att kontoret är snyggt och prydligt
• Beställa kontorsmaterial
• Ansvara över växeltelefonen
• Förbereda inför event och tillställningar på kontoret
• Boka flyg och resor
• Stötta ekonomiavdelningen med exempelvis fakturering och leverantörskontakt
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet inom service
• Kan prata svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper inom Office och Outlook
• Har B-körkort
Det är meriterande om:
• Du hartidigare erfarenhet av restaurangyrket eller kontorsservice
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och driven. Vidare är du anpassningsbar, flexibeloch positiv.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4218145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.