Office Manager till BRA koncernen
Carotte Staff AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Göteborg,
Mölndal,
Tjörn,
Uddevalla,
Falkenberg eller i
hela Sverige Om vår kund
Billström Riemer Andersson Bygg AB startades av Anders Billström, Magnus Riemer, Niklas Andersson och Magnus Andersson. BRA har sedan starten i juni 2007 etablerat sig som en stark aktör på byggmarknaden i Västsverige. Byggbolaget har idag utvecklats till en koncern som för närvarande består av ca 400 medarbetare och är främst verksamma inom Göteborgsområdet men även i Stockholm och Halland. Projekten utgörs av allt från byggserviceuppdrag till större totalentreprenader och helhetsåtaganden samt fastighetsexploatering och förvaltning.
BRA specialiserar sig på att leverera högkvalitativa byggprojekt inom både bostads- och kommersiella fastigheter. Med fokus på hållbarhet, innovation och kundnöjdhet har BRA etablerat sig som en pålitlig aktör inom byggbranschen. Deras erfarenhet och engagemang säkerställer att varje projekt genomförs med precision och i enlighet med de högsta standarderna.
Idag finns kontoret i Mölndal men i oktober 2024 flyttar verksamheten till sprillans nya lokaler vid Röda Sten, Göteborg.
Publiceringsdatum2024-09-08Om tjänstenSom Office Manager på BRA kommer du att ha en central roll i att skapa och upprätthålla en levande och trivsam arbetsmiljö. Kontoret är mer än bara en arbetsplats - det är en plats där medarbetarna ska kunna umgås, inspireras och känna sig hemma.Du kommer att ansvara för den dagliga driften av kontoret och se till att kontorsmaterial är på plats samt att sociala aktiviteter planeras och genomförs smidigt och effektivt.I rollen arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer dels att vara ansiktet utåt för bolaget, och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat ansvar för kontorets samtliga ytor, administrering av leverantörsavtal, inköp av kontorsmaterial, mejl- och telefonhantering. Du tar även emot leverantörsfakturor och säkerställer att dessa tilldelas rätt bolag och projekt, utan att ha ett direkt ansvar för leverantörsreskontran.Löpande planerar du sociala aktiviteter för de anställda, exempelvis afterworks, personalfester och andra events. Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.
Tjänsten startar i oktober 2024
Vi erbjuder
BRA är relationsbyggare - både internt och externt. Därför arbetar manalltid efter verksamhetens fyra ledord: Gemenskap, glädje, kreativitet och kompetens. Genom dessa skapar BRA en trivsam och inbjudande arbetsplats för medarbetare och beställare.BRA-andan genomsyrar alltid medarbetarnas inställning, beteende och företagskultur, och genom den säkerställer företaget en välkomnande och attraktiv arbetsplats som alla kan känna stolthet över att vara anställda hos.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna som Office Manager
Har erfarenhet av att arbeta med och hantera leverantörsfakturor
Är en utåtriktad och positiv person med förmåga att skapa och vårda relationer
Har ett öga för detaljer och en stark känsla för service
Är självgående och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt
Är initiativtagande och proaktiv i att se vad som behöver göras
Har god social kompetens, är en skicklig kommunikatör och trivs i en miljö med högt tempo och många kontaktytor.
Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar. För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor.Du har en administrativ ådra, gillar att utveckla nya kontakter och älskar förstklassig service. Med en positiv attityd och engagemang så finns detegentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå i denna roll.
Övrig informationI denna tjänst är du anställd hos Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund, BRA där vår kund har möjlighet att erbjuda dig en anställning efter sex månader.Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på
negin@carotte.se. Vi genomför intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Sökord: Office Manager, Kontorschef, Receptionist, kontorskoordinator, Office Coordinator, Manager, Receptionschef
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)
Arbetsplats Carotte Staff
Kontakt Negin Hafizi
negin@carotte.se Jobbnummer 8886405
Observera att sista ansökningsdag har passerat.